توجه به نقش پدافندغیرعامل در شبکه‌های مجازی در دومین کنفرانس پدافند غیرعامل

کنفرانس پدافند غیرعامل و توسعه پایدار توسط وزارت کشور با حمایت و مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور و بیش از 30 دانشگاه ، پژوهشگاه و دستگاه اجرایی مهرماه 96 در وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قرار است تا در این کنفرانس با تشکیل کمیته راهبردی متشکل از 22 وزارتخانه و دستگاه اجرایی کشور، آخرین تجارب پدافندغیرعامل در میان مدیران و متخصصان بخش های مختلف دولتی و غیردولتی به اشتراک گذاشته شود.

قرار است که در این کنفرانس به بررسی نقش پدافندغیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و دفاع سایبری نیز پرداخته شود. امنیت پدافندغیرعامل در زیرساخت‌های ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی(فضای مجازی)، بدافزارها و پدافند غیرعامل، شبکه‌ها و سامانه‌های ارتباطی، نرم‌افزارها، سامانه‌ها از مهم‌ترین محورهای مورد توجه در این حوزه است.

پدافندغیرعامل، پیشرفت پایدار مردم محور و نهادهای اجتماعی، پدافند غیرعامل و انرژی پایدار، شهر پایدار و پدافند غیرعامل شهری، پدافند غیرعامل و ایمنی، فرهنگ، آموزش و پدافند غیرعامل، اقتصاد مقاومتی و پیشرفت پایدار، اماکن تاسیسات و زیرساخت‌های پایدار، سلامت پایدار و پدافند شیمیایی، زیستی و پرتویی از دیگر محورهای این کنفرانس محسوب می‌شود.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در این کنفرانس 20 مهرماه بوده است و زمان برگزاری آن نیز 25 و 26  مهر ماه تغییر پیدا کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50