تولید محتوای آموزش الکترونیک استارت آپ‌ها

معاون وزیر کار اعلام کرد؛

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: به دنبال تولید محتوای آموزش مهارتی در بخش استارت آپ‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدامین سازگارنژاد امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: برای حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در بخش دولتی و خصوصی تعهد آموزش مهارتی داریم، اما می‌خواهیم ظرفیت جدید آموزش در فضای مجازی را به کار بگیریم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بهره‌گیری از این ظرفیت این فرصت را می‌دهد که تولید محتوای الکترونیکی را در تعاملی که توانستیم به وجود آوریم ارایه دهیم.

سازگارنژاد ادامه داد: الکامپ فرصتی است که استارت آپ ها و همه کسانی که در فناوری‌های نوین نقش دارند در کنار کارشناسان و مربیان حوزه آی تی، تلاش کنند پلی بسازند که دنیای نوآوری را به دنیای کسب و کار وصل کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: نباید به همین میزان بسنده کنیم و کل صنعتی که در فناوری های نوین نقش دارند باید در کنار مهارت آموزی ملی باشند. وی تصریح کرد: تولید و اشتغال تحت تاثیر آی تی است و الکامپ نشان می‌دهد همه مشاغل و زنجیره تولید متحول شده است.

سازگارنژاد تأکید کرد: اگر بخواهیم شعار تولید و اشتغال را محقق کنیم باید بتوانیم هم‌افزایی بین سازمان و صنعت انجام دهیم و امروز در آغاز راه هستیم. وی افزود: امیدوارم همه صنایعی که در حوزه فناوری‌های نوین فعالیت می‌کنند، اپراتورها و همه کسانی که در بخش‌های دولتی و غیردولتی هستند در کنار سازمان فنی و حرفه‌ای قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی پلی است که دنیای دانش را به دنیای کار وصل می‌کند، گفت: در این زمینه تفاهم‌های عملی و اجرایی با وزارت ارتباطات و اپراتورها داشته‌ایم و همه کسانی که در این حوزه کار می‌کنند باید به رسمیت بشناسند که بدون آموزش فضای کسب و کار توسعه پیدا نمی‌کند.

معاون وزیر کار درباره حمایت‌های سازمان از استارتاپ ها گفت: فرصتی را فراهم کرده‌ایم تا تولید محتواها انجام شود و به صورت رایگان این تولیدات را ممیزی و بارگذاری می کنیم؛ در عین حال با اپراتورها نیز مذاکره کرده‌ایم تا اینترنت مصرفی آنها رایگان در اختیار قرار گیرد. تنها مصرف کننده نهایی برای بهره برداری از محتواها باید مبلغ ناچیزی را پرداخت کند که آن هم به صاحبان تولید محتوا باز می‌گردد.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: همچنین در سازمان یک نفر را مسئول قرار داده ایم تا در تعامل مستمر با استارت آپ ها باشد و از این طریق بتوانیم تولید محتواهای آموزش الکترونیکی با آنها داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعالان استارت آپ‌ها که به نوعی کارآفرین محسوب می شوند در حال حاضر ۴ درصد منابع انسانی مراجعه کننده به سازمان فنی و حرفه ای را تشکیل می دهند که این میزان نسبت به اثربخشی آنها در اقتصاد ملی قابل پایین است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2