همه چیز درباره کیف پول موبایلی

صنعت بانکی و پرداخت ها دودهه است که از حالت فیزیکی به موبایلی تغییر یافته است. درست مانند تغییر در روش خرده فروشی، سیستم بانکی نیز از حالت شعبه ای به حالت بانکداری اینترنتی تغییر یافته است. طبق گزارش فدرال رزرو، 53 درصد از کاربران موبایلی و 67 درصد از کاربران نسل جدید از بانکداری الکترونیک استفاده می کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،

صنعت بانکی و پرداخت ها دودهه است که از حالت فیزیکی به موبایلی تغییر یافته است. درست مانند تغییر در روش خرده فروشی، سیستم بانکی نیز از حالت شعبه ای به حالت بانکداری اینترنتی تغییر یافته است. طبق گزارش فدرال رزرو، 53 درصد از کاربران موبایلی و 67 درصد از کاربران نسل جدید از بانکداری الکترونیک استفاده می کنند.گام بعدی در صنعت پرداخت استفاده از اپلیکیشن های پرداختی مانند اپل پی و اندروید پی است. اپلیکیشن ها و کیف پولهای موبایلی پرداخت را برای مشتریان سریع تر و امن تر می کنند. چاش بعدی برای بانکها این است که گزینه انتخابی مناسبی برای اپلیکیشن های موبایلی باشند.ارائه دهندگان خدمات کارت بانکی محلی موفق به افزایش پذیرش کارت هایشان شدند، این کارتها به دلیل امکاناتی که در تلفن همراه به کاربرای ارائه می دهند، به مشتریان احساس داشتن کنترل، مدیریت، دریافت اطلاعات و تعامل دیجیتالی فوری با بانک هایشان را می دهند و همه این امکانات از طریق تلفن همراه و با یک اشاره انگشت انجام می شود.

 

کیف پول موبایلی، سریع تر و امن تر

برای کسانی که از کارت های فیزیکی به روشهای جدید پرداخت روی آورده اند، باید امنیت و سهولت به طور همزمان در اختیارشان قرار گیرد.هنگامی که در سال 2015 برای اولین بار کیف پول موبایلی مورد بهره برداری قرار گرفت، هر سیستم روش خاص خودش را برای انجام تراکنش ها داشت، که موجب صرف زمان بیشتر در مقایسه با تراکنش های عادی می شد.سهولت استفاده از کیف پول موبایلی در حال افزایش است و مشتریان در حال یادگیری دستیابی به لایه های امنیتی بیشتر هستند.امنیت مساله مهمی در اعتماد به استفاده از پرداخت های موبایلی است، طبق آماری که در سال 2017 در آمریکا از مشتریان گرفته شد، 37 درصد از مشتریان به دلیل ترس از عدم امنیت از موبایل بانک استفاده نمی کردند. یکی از تمهیداتی که بانکها برای افزایش امنیت به آن اندیشیدند، استفاده از تشخیص هویت بیومتریک مانند اثر انگشت است.

 

آیا مساله فقط نگرانی از افزایش مواد پلاستیکی است

خیر علاوه بر آسیب کمتر به طبیعت، استفاده از موبایل بانک به بانکها امکان کنترل بهتر بر روی حسابهای مشتریانشان را می دهد و مدیریت آنها را آسان تر می کند. موسسات مالی با استفاده از موبایل بانک می تواند پیام های هشدار دهنده، ارتباطی، و آموزشی نیز برای مشتریانشان ارسال کنند و بدین صورت بیشتر با آنها در ارتباط باشند. فعال و غیر فعال کردن کارت، کنترل مکان، هشدار هنگام برداشت وجه و دیگر اطلاعیه ها نیز می تواند زندگی مالی مشتریان را تغییر دهد. هر چیزی مانند رسیدهای کاغذی، کوپن ها، لیست های خرید، کارت ها و غیره باید در یک اپلیکیشن تلفن همراه باشد.

 

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع mobilepaymentstoday.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  3  =