محصول pda یک اتفاق خوب برای صنعت پخش

معاون طرح و برنامه شرکت ایران کیش در گفتگو با بانکداری الکترونیک:

محصول pda d یک اتفاق بزرگ در صنعت پخش است. اینکه یک سیستم پرداخت راه اندازی شود که کاملا مستقل از اپلیکیشن پخش بوده و درعین حال هردو بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته و عملیات پرداخت را انجام دهند دستاوردی بود که راه برای سیستم های پرداخت و پخش در آینده باز کرد.

محصول pda که با همکاری بانک کار آفرین، شرکت ورانگر و شرکت ایران کیش تولید شد ، محصول کاملی است که همه مراحل تست را پشت سر گذاشته و از همین رو می توان آن را به سرعت در بازار عرضه کرد.
در همین رابطه فرشاد هادی پور، معاون طرح و برنامه شرکت ایران کیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک درخصوص محصول pda گفت: این محصول قابلیت بارکد، اسکنر، پرینتر و دوربین دارد و همچنین قابلیت این را دارد که اگر لازم بود احراز هویت انجام شود.

وی افزود: برنامه پی دی ای مبتنی بر اندرویدر بوده و قابلیت نصب و راه اندازی سیستم های نرم افزاری پخش و فروش را برای شرکت هایی که پخش و delivery دارند، دارد همچنین قابلیت انبارگردانی داخلی برای انبارها در دستگاه pda  وجود دارد.

معاون طرح و برنامه شرکت ایران کیش گفت: می توان گفت که اتفاق بزرگی در صنعت پخش روی داد . اینکه یک سیستم پرداخت راه اندازی شود که کاملا مستقل از اپلیکیشن پخش بوده و درعین حال هردو بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته و عملیات پرداخت را انجام دهند دستاوردی بود که راه برای سیستم های پرداخت و پخش در آینده باز کرد.

هادی پور بیان داشت: این محصول با داشتن حافظه داخلی و دوربین برای شرکت های بیمه ، برای پرداخت خسارت سیار و اتفاقی که احتیاج به تشکیل پرونده و عکس گرفتن از صحنه را دارد نیز کاربرد دارد.
معاون طرح و برنامه شرکت ایران کیش خاطرنشان کرد: در مواردی خریدار در قبال محصول نقدا به مسئول پخش یا راننده، پول پرداخت می کند و تا مدتی وجه نقد نزد مسئول پخش باقی می ماند و مسئول پخش نیز چک سه ماه بعد را به شرکت مادر می دهد.

وی در ادامه عنوان داشت: در این صورت سه ماه پول نقد دست آن راننده یا مسئول پخش باقی می ماند و به تولیدکننده و شرکت مادر نمی رسید و قابلیت کنترل نیز وجود ندارد اما با وجود دستگاه pda و با توجه به نرم افزاری که وجود دارد شرکت مادر می تواند کاملا نظارت داشته باشد که فروش به چه شکل صورت می گیرد و به صورت نقدی است یا خیر و درخواست پرداخت کارتی را از خریدار داشته باشد.

هادی پور عنوان داشت: در این شرایط زمانیکه به صورت آنلاین بخش فروش کارخانه با پخش کننده در ارتباط باشد، ماندن پول نزد پخش کننده که ممکن است مدتی زمان ببرد تا به شرکت مادر برسد از بین می رود.

معاون طرح و برنامه شرکت ایران کیش خاطرنشان کرد: دستگاه pda از لحاظ ظاهر مانند دستگاه پوزی که در فروشگاه ها وجود دارد، است اما صفحه نمایشگرش بزرگ تر می باشد به دلیل اینکه دستگاه اندرویدی بوده و قابلیت نصب برنامه های پخش و فروش را دارد.

وی در پایان بیان داشت: این برنامه پخش و فروش با مدیای برنامه پخش و فروشی که شرکت ایران کیش طراحی کرده و دارای مجوز شاپرک می باشد، ارتباط دارد. بدین صورت که فاکتور با همان دستگاه صادر می شود و همانجا به سیستم فروش و پرداخت شرکت مادر وصل می شود و فرآیند پرداخت انجام می شود.  

 انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6