کانادا در حال حذف چک و پول نقد است

اختصاصی/

کانادا اعلام کرد که نیمی از شهروندان کانادایی آمادگی حذف پول نقد را دارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دولت کانادا اعلام کرد که نیمی از شهروندان کانادایی آمادگی حذف پول نقد را دارند البته  کمتر از 15 درصد از کانادایی ها از کیف پول الکترونیکی استفاده می کنند.

همچنین 66 درصد از مردم تمایل به کنار گذاشتن چک دارند.
از 13 درصدی که از کیف پول الکترونیکی استفاده می کنند، 83 درصد آنها اعتقاد دارند که راحتی بهترین فایده استفاده از کیف پول الکترونیکی است اگر چه اکثریت این افراد حاضر به پرداخت هزینه این راحتی نیستند.

48 درصد از مردم ترجیح می دهند میزان دخل و خرجشان مخفی بماند و توسط ابزار الکترونیکی قابل بررسی نباشد.

گفتنی است هنگامی که از کانادایی ها در مورد ظهور سریع هوش مصنوعی و ماشین آلات خودکار سوال می شد، دو سوم این افراد دچار اضطراب می شدند.

در بانکداری موبایلی، تنها 27 درصد از افراد با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند خود به امور چکی خود رسیدگی کرده بوند که از این 27 درصد 97 درصد از آنها از نحوه انجام آن ابراز رضایتمندی داشتند.

هنگام خرید آنلاین، 41 درصد از آنها با استفاده از اپلیکیشن موبایل و یا سایتهای تجارت الکترونیک آنلاین صورتحساب خود را پرداخت کرده بودند و 9 نفر از 10 نفر از امنیت این نوع پرداخت ابراز رضایتمندی داشتند.  

دیگر یافته های کلیدی این بررسی

  • به طور متوسط، کانادایی ها 22 تراکنش نقدی در ماه دارند که میانگین مجموع آنها 220 دلار می شود و بطور متوسط 3 چک در ماه می نویسند که ارزش میانگین آنها 245 دلار است.
  • تنها 19 درصد از جمعیت کانادا خرید آنلاین می کنند.
  • 27 درصد از کانادایی ها ترجیح می دهند تا پرداخت با کارت انجام دهند و از پول نقد و چک و پرداخت الکترونیکی از طریق اینترنت و پرداخت موبایلی استفاده نکنند.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9