مشارکت شرکای تجاری اینفوتک در نمایشگاه CARTES امسال

هر سه شرکت جمالتو ، S2M و اینجنیکوسال‌ها است که در نمایشگاه هر سال حضور فعالی دارند و کارشناسان و مدیران ارشد این شرکت‌ها در فرصت برگزاری نمایشگاه ضمن همکاری با بازدیدکنندگان و میهمانان ایرانی، آماده پاسخگویی به پرسش‌های فنی و تخصصی آنها در حوزه‌های مختلف هستند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت اطلاعات و فن‌آوری جهانی پارس، شرکای تجاری اینفوتک در نمایشگاه CARTES  امسال حضور فعال داشتند.

جمالتو (Gemalto)

شرکت جمالتو، رهبر جهانی در عرصه امنیت دیجیتال محسوب می‌گردد. جمالتو، امسال هم به مانند سال‌های قبل، محصولات و راهکارهای مبتکرانه و نوآورانه خود را در نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی مربوطه برای بازدیدکنندگان و فعالان این صنعت به نمایش گذاشت.

نمایشگاه CARTES فرصت ایده‌آلی برای ارائه تجارب و دستاوردهای این شرکت در زمینه‌های مختلف همچون مدیریت شناسایی و دسترسی، ارتباطات سیار، خدمات مالی، خدمات دولت الکترونیک، برنامه‌های کاربردی M2M و … فراهم آورد.

data-src=https://ebinews.com/img/files/720299993666651328.jpg

S2M

S2M در توسعه و پیاده‌سازی راهکارها و سیستم‌های پرداخت ماژولار نیرومند تخصص دارد. این شرکت، راهکارها و سیستم‌های پرداخت ویژه و جامعی برای بانک‌ها، مراکز پردازش، مراکز مالی، شرکت‌های ارتباطاتی و کمپانی‌های نفت و … ارائه می‌نماید. از جمله مواردی که توسط این شرکت در نمایشگاه امسال ارائه گردید، به شرح زیر است:

  • برنامه‌های کاربردی شخصی‌سازی کارت‌های بانکی
  • منابع‌یابی از خارج سازمان
  • Select System EMV (سیستم پرداخت ماژولار) که با مراکز مختلف در سطح ملی و منطقه‌ای و همچنین طرح‌های بین‌المللی مطابقت دارد.

بیش از 120 سازمان در جهان به S2M به دلیل اثربخشی و کارایی راهکارهایش و همچنین کیفیت بالای خدمات آن اعتماد کرده‌اند.

اینجنیکو (Ingecnico)

اینجنیکو، یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای پرداخت با بیش از 15 میلیون پایانه مستقرشده در بیش از 125 کشور در جهان است. از جمله محصولاتی که توسط این شرکت در نمایشگاه امسال ارائه گردید، به شرح زیر است:

  • جدیدترین و پیشرفته‌ترین ترمینال‌های EFT/POS
  • ترمینال‌های پرداخت NFC

نمایشگاه امسال به مانند سال‌های قبل، مجالی برای شرکت اینجنیکو فراهم آورد تا تجارب و آخرین نوآوری‌های خود در عرصه راهکارها و سیستم‌های نوین پرداخت را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه کارتس محل نمایش بهترین‌ها

نمایشگاه سالانه کارتس فرصتی است که مدیران و کارشناسان حوزه بانکداری در بانک‌های دولتی و خصوصی و نیز مدیران حوزه‌های مختلف اقتصادی و حوزه‌های فن‌آوری اطلاعات و دولت الکترونیک از نزدیک با آخرین دستاوردهای حوزه کارت‌های هوشمند و فن‌آوری‌های مرتبط آشنا شوند.

در طول مدت برگزاری نمایشگاه در هر سال مخاطبان می‌توانند از نزدیک با شرکای تجاری شرکت اطلاعات فن‌آوری جهانی پارس از نزدیک آشنا شده و میزان انطباق گفته‌های ما در مورد این شرکا را از نزدیک با داشته‌ها و توانمندی‌های آنها مقایسه کنند.

هر سه شرکت یادشده سال‌ها است که در نمایشگاه حضور فعالی دارند و کارشناسان و مدیران ارشد این شرکت‌ها در فرصت برگزاری نمایشگاه ضمن همکاری با بازدیدکنندگان و میهمانان ایرانی، آماده پاسخگویی به پرسش‌های فنی و تخصصی آنها در حوزه‌های مختلف هستند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی جانبی نیز یکی از برنامه‌های کاری مستمر این سه شرکت در طول برگزاری نمایشگاه است.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه در هر سطحی، می توانند از نزدیک با آخرین دستاوردهای نمایشگاه آشنا شوند و تجارب حاصل از نوآوری را در قالب بهینه‌کاوی و الگوبرداری نمونه‌های موفق در کشور عزیزمان پیاده کنند.

و کلام آخر این‌که کارتس یکی از مهمترین نمایشگاه‌ها در حوزه کارت‌های هوشمند و ابزارهای مرتبط با آن است و این نمایشگاه دقیقاً همان جایی است که می‌توان بهترین‌ها را برای به‌کارگیری در ایران شناسایی کرد. فراموش نکنیم که ایرانی شایسته بهترین‌هاست و کارتس محلی برای یافتن بهترین‌ها در حوزه کارت‌های هوشمند، پایانه‌های فروش و ابزارها و فن‌آوری‌های مرتبط است.

data-src=https://ebinews.com/img/files/133394659879639941.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

11  −  5  =