رشد ۱۸۹ درصدی انتصاب زنان از مدیر میانی به مدیر بالا

مشاوره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان و خانواده با اشاره به این که ارتقاء ۱۸۹ درصدی نرخ رشد زنان از مدیران میانی به مدیران بالا را در دولت تدبیر و امید داشته‌ایم، گفت: در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات این میزان رشد ۲۵۰ درصد بوده است که بالاتر از میانگین شاخص دولت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سودابه رادفر در همایش روز جهانی دختران و ICT با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت خود دخالت کنند، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمایشات بسیاری در حوزه زنان دارند که از جمله مهمترین آنان فرمان ۱۴ ماده‌ای در حوزه زنان که امسال ابلاغ شد.

وی با بیان این که علی‌رغم تمام اینها هنوز زنان جایگاهی که باید در کشور داشته باشند را ندارند، بیان کرد: در حوزه زنان هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده‌ایم.

مشاوره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان و خانواده ادامه داد: رشد دو برابری زنان در مجلس شورای اسلامی و ارتقاء ۱۸۹ درصدی نرخ رشد زنان از مدیران میانی به مدیران بالا و کاهش ساعت کار زنان دارای شرایط خاص نشان از عزم دولت تدبیر و امید در حوزه زنان دارد.

رادفر ضمن اشاره به این که در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با رشد ۲۵۰ درصدی انتصاب زنان در این وزارتخانه مواجه بوده‌ایم، تصریح کرد: این میزان بالاتر از میانگین شاخص دولت است و نشان‌دهنده حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از انتصاب زنان در این وزارتخانه است.

مشاوره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان و خانواده با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت با شکاف ۴ درصدی جنسیتی مواجه بود، گفت: در حال حاضر با ۵۲.۱ درصد ضریب نفوذ اینترنت در سال ۲۰۱۵ در مناطق شهری هیچ شکاف جنسیتی نداشتیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  +    =  90