پرداخت وام بلا عوض به ۳۰۰ خانواده زلزله زده خراسان رضوی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد:

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت تسهیلات بلاعوض به ۳۰۰ خانواده از زلزله زدگان استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در این خصوص افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی تبیین شده، وظیفه خود می داند که به رفع مشکلاتی که برای آسیب دیدگان زلزله خراسان رضوی پیش آمده کمک کند.

وی ادامه داد: مدیرشعب استان خراسان رضوی این بانک پس از وقوع این حادثه ماموریت پیدا کرد تا با حضور در ستاد مدیریت بحران استان، آمادگی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در کنار سایر ارگان ها و دستگاه ها برای کمک به زلزله زدگان را اعلام کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: این بانک برای کمک به آسیب دیدگان، دو نوع تسهیلات در نظر گرفته است که یکی اعطای وام قرض الحسنه با نرخ پایین و دیگری پرداخت تسهیلات بلاعوض به منظور تامین اولیه برای شروع بازسازی به این اقشار می باشد.

اکبری تصریح کرد: در این راستا با تصویب هیات مدیره بانک، تعداد ۳۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۴۰ میلیون ریالی با نرخ کارمزد چهار درصد، جمعاً به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال، به آسیب دیدگان پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت تعداد ۳۰۰ فقره تسهیلات ۵ میلیون ریالی بلاعوض، جمعا به مبلغ ۱۵۰۰ میلیون ریال را، در دستور کار خود دارد تا بتوان از این طریق بخشی از مشکلات و آسیب های رخ داده را پوشش داد.

اکبری در پایان اظهارداشت: ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی وظیفه شناسایی و معرفی این افراد به بانک قرض الحسنه مهر ایران را بر عهده دارد و بلافاصله پس از اعلام، این تسهیلات در اختیار نیازمندان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  24