مزایای کارت‌های طلایی و مشکی بانک سامان

بانک سامان بر این باور است که مشتریان برتر شایسته دریافت خدماتی فراتر و کامل‌تر از خدمات معمول بانکی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، خدمات رفاهی و فروشگاهی سامانیان شامل رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی صاحب‌نام، فروشگاه‌های شناخته‌شده و مراکز عرضه‌کننده اجناس خاص و لوکس هستند که علاوه‌بر ارائه خدمات باکیفیت، تخفیف‌ها و شرایط ویژه‌ای برای شما مشتریان برتر درنظر گرفته‌اند.

 

برای استفاده از این امکانات لازم است کارت‌های طلایی و مشکی خود را همراه داشته باشید.  با پرداخت ازطریق کارت و درگاه بانک سامان، تخفیف‌ها به‌صورت خودکار لحاظ می‌شود.

 

ممکن است مراکز مورد علاقه شما در فهرست ما نباشد؛ شما می‌توانید مشخصات آن مراکز را به آدرس VIP@sb24.com ارسال کنید تا اقدامات لازم جهت عقد قرارداد و افزودن آن‌ها به فهرست مراکز طرف قرارداد انجام شود.

 

همچنین این مراکز، فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی را هم دربر می‌گیرد که درحال حاضر تخفیف‌های ویژه‌ای ازطریق سایت فروش اینترنتی  PersianLuxury.com به شما مشتریان برتر ارائه می‌شود.

 

بانک سامان در قبال کیفیت خدمات و محصولات این مراکز مسئولیتی ندارد، اگرچه مراکزی که موفق به جلب رضایت مشتریان ویژه بانک نشوند، از این فهرست حذف خواهند شد.

برای به‌دست آوردن اطلاعات تکمیلی با مرکز 24ساعته سامان‌ ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید. برای دیدن مراکز تحت قرارداد بانک سامان به این لینک مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  +    =  57