منتظرتحول بزرگی در بخش پرداختهای الکترونیک باشید/ رونمایی از اپلیکشین پرداخت ایوا

معرفی شرکت / مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد:

با بکارگیری ابزارها و سامانه های جدید امکان پرداخت غیرحضوری و اینترنتی، پرداخت قبوض و خرید شارژ را برای عموم فراهم میشود، همچنین این قابلیت وجود دارد که خدمات مورد نظر پذیرندگان را برایشان شخصی سازی کنیم.

مهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، درباره حوزه فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما به عنوان PSP  در حوزه درگاه های پرداخت اینترنتی، دستگاه های کارتخوان و اپلیکیشن های موبایلی فعالیت می کند، ما هم اکنون بیش از 500 هزار کارتخوان فعال در سطح کشور داریم.
وی با اشاره به توزیع گسترده ابزارهای پرداخت این شرکت در سازمانها و شرکت های مختلف کشور اذعان داشت: شرکت ما به بسیاری از سازمانها و سایت های فروش اینترنتی ابزار پرداخت ارایه کرده است و در حال حاضر حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و کمک به رشد آنها را هدف خود قرار داده است، اخیرا نیز از اپلیکیشن پرداخت خود با نام ایوا  که مبتنی بر تعاملات اجتماعی است، رونمایی کرده است.
صادق با اشاره به امکاناتی که این ابزارها در اختیار مشتریان قرار می دهد اظهار داشت: این ابزارها و سامانه ها امکان پرداخت غیرحضوری و اینترنتی، پرداخت قبوض و خرید شارژ را برای عموم فراهم میکند، ما همچنین این قابلیت را داریم که خدمات مورد نظر پذیرندگان را برایشان شخصی سازی کنیم. ما همچنین  بر زیر ساختهای تحلیل داده تمرکز داریم، تا با یاری رساندن و بهره مند ساختن مشتریان مان از امکانات هوش بازار به آنها کمک کنیم به بیشترین سود ممکن در کسب و کار خود دست یابند.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تفاوت و تحول این شرکت نسبت به سال گذشته را ورود به حوزه اپلیکیشن های پرداخت موبایلی  دانست و افزود: ما در حوزه ابزارهای پرداخت با افزایش سهم بازار و تعداد کارتخوانها سعی کرده ایم سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهیم.
وی افزود: از نظر رشد نیز، از ابتدای امسال تاکنون تقریبا از نظر تعداد و مبلغ تراکنش  رشدی 25 تا 30 درصدی را تجربه کرده ایم، همچنین در تعداد ابزارهای پذیرش اعم از کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی افزایش 20 درصدی داشته ایم.
صادق با اشاره به چالش های پیش روی این شرکت تصریح کرد: مهمترین چالشی که ما از سال پیش با آن مواجه بوده ایم تغییر قوانین و شفاف نبودن برخی از حوزه های قانونی و روال های قانون گذاری بوده است که سبب شده برخی از برنامه ریزیهای ما بخصوص در بخش توسعه به دلیل فضاهای مبهم دچار مشکل شود.
وی در جواب به سوالی مبنی بر اینکه آینده پرداخت الکترونیک را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: به نظر من در سال های آینده با ایجاد روش های پرداخت بدون کارت و گسترش روش های پرداخت موبایلی، شاهد تحول در حوزه پرداخت الکترونیک خواهیم بود و روش های جدید پرداختی چه از نظر ابزارهای پرداخت متفاوت و چه کارت های بانکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ابراز امیدواری و روشن دیدن چشم انداز این شرکت خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و دورنمایی که برای آینده داریم این است که بتوانیم در حوزه اپلیکیشن های پرداخت موبایلی جایگاه قابل قبولی به خود اختصاص دهیم، بخصوص که فعالیت خود در این زمینه را تازه شروع کرده ایم و عملا سهمی در این حوزه نداشته ایم، در حوزه درگاه پرداخت اینترنتی و کارتخوان نیز به سمت پرداخت های هوشمند حرکت می کنیم و می کوشیم سهم فعلی خود را در وهله اول حفظ و در مرحله بعد با رعایت قواعد بانک مرکزی و بدون بازار شکنی افزایش دهیم.
پایان پیام /

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  72