سامانه « واریز جمعی وجوه» در بانک صادرات راه اندازی شد

قابل توجه شرکتها و سازمانها:

با استفاده از خدمت جدید بانک صادرات ایران که اخیراً روانه بازار شده است، کلیه شرکتها و سازمانهای عضو، قادر خواهند بود از طریق بستر اینترنت وجوه مربوط به حقوق و پاداش کارکنان زیرمجموعه خود، سود سهام، پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه و… را بدون محدودیت تعداد و زمان و مکان به حسابهای آنان در مقاطع مختلف زمانی و بصورت مستمر واریز نمایند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، تسهیل درامور بانکی و کاهش درهزینه‌ها، خدمت جدید بانک صادرات تحت عنوان « واریز جمعی وجوه» راه‌اندازی نمود که با استفاده از این سامانه شرکت‌های مختلف  می‌توانند انواع واریز‌های جمعی را به حساب مشتریان خود انجام دهند.
گفتنی است شرکت‌های متقاضی برای بهره مندی از این خدمت نوین لازم است ضمن تکمیل فرم عضویت، امضاء تفاهم‌نامه و قرارداد، یک دستگاه OTP ویژه واریز جمعی به صورت رایگان  و کد کاربری را از شعبه افتتاح کننده حساب دریافت نمایند.

گفتنی است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور با افتتاح  43 میلیون حساب آنلاین سپهری برای مشتریان خود و راه اندازی بیش از 3572  دستگاه خودپرداز و 376 هزار دستگاه پایانه فروش، نقش عمده‌ای در ترویج بانکداری غیرحضوری درجامعه داشته است و همواره گسترش و توسعه این گونه ابزار و بسترها را در اولویت کاری خود قرارداده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. عین الله ولیزاده می گوید

    ضمن تقدیر و تشکر از راه اندازی چنین سیستمی لطفا مرا بیشتر راهنمائی فرمائید بنده در شهر کنگان میباشم ولی آنها از چگونگی این سیستم بی اطلاع هستند

  2. مهردادپورهادی می گوید

    لطفانحوه وارریز وچگونگی دانلود حقوق بگیران رابیشتر توضیح دهید

  3. شریف می گوید

    با سلام. شرکت ما از آبان ماه بانک صادرات را برای پرداخت حقوق انتخاب کرده اند..لطفا نحوه تهیه فایل بانکی به این شیوه را توضیح دهید.
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

92  ⁄  23  =