مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد

مرتضی اکبری که پیش‌ازاین عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه صادرات ایران بود، پس از احراز تمامی صلاحیت‌های لازم از سوی مراجع ذی‌ربط طی حکمی به سمت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اکبری از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۳ مدیریت امور مالی بانک توسعه صادرات ایران را بر عهده داشت. مدیرعامل جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مقطع دکتری از دانشگاه علامه طباطبایی در رشته حسابداری فارغ‌التحصیل شده است و سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه خلیج‌فارس و همچنین سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی را در رزومه کاری خود دارد.

از وی یادداشت‌ها و مقالات متعددی منتشر شده و در اسفند سال گذشته در جشنواره نقد صنعت بانکداری موفق به کسب رتبه اول و دریافت لوح تقدیر شده بود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک‌های دولتی در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و پس از صدور مجوز رسمی بانک مرکزی در شهریور ۱۳۸۷ بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده، در زمینه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، حساب قرض‌الحسنه جاری و بانکداری الکترونیک با بیش از ۵۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور فعالیت می‌کند.
مراسم معارفه مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌زودی برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =