IBM برای آزمایش تکنولوژی بلاک چین به بانک توکیو-میتسوبیشی ملحق می شود

شرکت IBM با همکاری BTMU توانسته است نمونه اولیه ای از سیستم مدیریت هوشمند قرارداد را با استفاده از تکنولوژی بلاک چین تهیه کند و هدف از آن، بهبود کارآمدی و قابل اطمینان بودن توافق های در سطح خدمات (SLAها) در تعامل های کسب و کارهای شراکتی می باشد.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک، شرکت IBM با همکاری بانکتوکیو-میتسوبیشی (BTMU) قصد داردامکان انعقاد قراردادهای هوشمند و تراکنش های کسب و کار اتوماتیک را با استفاده ازتکنولوژی بلاک چین توسعه دهد.

شرکت IBM و بانک BTMU با همکاری یکدیگر بر روی طراحی، مدیریت و ایجاد امکان انعقادقرارداد هوشمند بین شرکای کسب و کار را مطالعه می کنند. علاوه بر این، هر دوی اینشرکت ها قصد دارند با تکنولوژی بلاک چین، تراکنش های مورد نیاز کسب و کارها رااتوماتیک کرده و این بانک ژاپنی قصد دارد از تکنولوژی بلاک چین برای مدیریتمعاملات جاری در سال مالی 2017 و به منظور تسهیل امور کسب و کارهای این کشوراستفاده کند.

شرکت IBM با همکاری BTMU توانسته است نمونه اولیه ای از سیستم مدیریت هوشمند قرارداد را بااستفاده از تکنولوژی بلاک چین تهیه کند و هدف از آن، بهبود کارآمدی و قابل اطمینانبودن توافق های در سطح خدمات (SLAها) در تعامل های کسب و کارهای شراکتی می باشد. براساس گزارش های دو شرکتمذکور، حسگرهای تعبیه شده در این سیستم، اطلاعات مرتبطی را در بردارند که در بلاکچین برای کنترل تحویل یا عدم تحویل اسناد و کاربرد تجهیزات استفاده می شوند. اینفرایند، خودکارسازی صدور فاکتور و پردازش پرداخت ها را برای IBM و BTMU تسهیل می کند.

برایاستقرار این سیستم از پروژه Hyperledger و پلتفرم متنباز بلاک چین مؤسسه لینوکس بر روی زیرساخت ابری IBM استفاده شده است و اولین پروژه آزمایشی را پشتیبانی می کند.

 

ترجمه:گروه ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سمانه سمیعی

منبع:thepaypers

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  ⁄  34  =