برداشت غير مجاز از حساب بانکی

فردي که با سوء استفاده از رابطه فاميلی از حساب بانکی يکی از شهروندان اراکی مبالغی به صورت غير مجاز برداشت کرده بود، دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرگرد”مصطفی نوروزی” رئيس پليس فتا استان مرکزی با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يکی از شهروندان اراکی مبني بر اينكه فرد يا افرادی ناشناس مبلغ سه ميليون ريال را از حساب بانکی او به صورت غير مجاز برداشت کرده اند ، بررسي موضوع در دستور كار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي اوليه مشخص شد، فردی ناشناس با در اختيار داشتن اطلاعات و رمز های عبور ،مبالغی را طی چندين مرحله به صورت اينترنتی از حساب بانکي وی برداشت کرده است.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح کرد: پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصی در نهايت فرد برداشت کننده از حساب شاکی ،شناسايي و دستگير شد.

سرگرد”نوروزی” تصريح کرد: در بازجويي هاي پليس مشخص شد متهم که از اقوام شاکی مي باشد با سوء استفاده از اعتماد مالباخته و در دست داشتن کارت و اطلاعات حساب شاکی، اقدام به برداشت غير مجاز از حساب وی کرده است.

رئيس پليس فتا استان مرکزی در پايان با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايی معرفی شد از شهروندان خواست از واگذاری کارت بانکی به ديگران خودداری کرده و نسبت به فعال سازي سيستم پيامکی بانک اقدام کنند تا در صورت برداشت از حساب بانکی از تراکنش صورت گرفته مطلع شوند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  12