برگزاری قرعه کشی بانک انصار

بانک انصار همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع) دومین مرحله قرعه کشی حساب های سپرده پس انداز قرض الحسنه خود را برگزار کرد.

این مراسم با حضور نماینده بانک ، نماینده دادستانی، اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی بانک انصاربرگزار شد.

آیت اله ابراهیمی مدیر عامل بانک انصار با بیان اینکه درنظام بانکداری اسلامی محور بر تحقق و توسعه عدالت اجتماعی و عدالت اقتصادی قرار گرفته است گفت: شالوده و اساس کار در بانکداری اسلامی مقوله قرض الحسنه و سرمایه گذاری برای ایجاد یک کسب و کار مشخص و معلوم در چارچوب و ضوابط دینی و اعتقادی است.

 وی در این خصوص افزود: وقتی در بانکداری اسلامی ما به دنبال جلوگیری از تمرکز و تکثر ثروت در دست یک عده خاص و به دنبال آن توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی و اقتصادی هستیم و به عبارتی دیگر اقتصاد محبت را در قالب فعالیت های مشخص دنبال می کنیم طبیعی است که رسیدن به این موضوع مستلزم فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت جدی و فعال مردم در این عرصه خاص است .

 مدیر عامل بانک انصار سنت زیبای قرض الحسنه را دریچه فرارو برای مشارکت جدی مردم در عرصه اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی قلمداد کرد و برای رسیدن به شرایط مطلوب در این عرصه خاطر نشان ساخت: مفهوم صحیح و اصولی این کار یعنی تغییر در رفتار و ایجاد باورهای اعتقادی برای آحاد مختلف اجتماعی در امر شکل گیری و تحقق بانکداری اسلامی است.

 ابراهیمی با ارزیابی روند مثبت و رو به رشد منابع قرض الحسنه این بانک گفت، خوشبختانه بانک انصار که به عنوان یک بانک ارزشی اساس فعالیت را بر ای حرکت در مسیر بانکداری اسلامی و پرداختن به مبحث قرض الحسنه و تلاش برای تجمیع منابع مردمی در قالب این سپرده کرده است توانسته از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار گردد که انتظار بر این است با تبلیغ منطقی و اطلاع رسانی صحیح بتوانیم در عرصه بانکداری اسلامی به ویژه اصل مهم قرض الحسنه پیشرو باشیم.

 بر اساس این گزارش، در این مرحله از قرعه کشی تعداد سپرده های واجد شرایط بالغ بر دو میلیون وششصد هزار حساب بوده است که در قرعه کشی به عمل آمده 48590 حساب برنده جوایز نقدی و نقدی این مرحله از قرعه کشی بوده اند.

 حجم ریالی جوائز نقدی و غیر نقدی این مرحله از قرعه کشی بالغ بر 60 میلیارد ریال بوده که در قالب 90 جایزه سرویس طلا که هرکدام به ارزش 250 میلیون ریال، تعداد 1390 کمک هزینه سفر به مکه مکرمه هر نفر به مبلغ 5 میلیون ریال، تعداد 1390 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر نفر به مبلغ 4 میلیون و پانصد هزار ریال، تعداد 1390 سکه تمام بهار آزادی، تعداد 1390 سکه نیم بهار آزادی، تعداد 1390 سکه ربع بهار آزادی، تعداد13900 کارت هدیه پانصد هزار ریالی و تعداد 27650 کارت دویست هزار ریالی جوائز این دوره از قرعه کشی را تشکیل داده اند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  21