یک بانک روسی در قشم شعبه می زند

مدیرعامل بانک تمپ (TEMP) روسیه از راه‌اندازی شعبه این بانک در جزیره قشم با هدف آسان‌سازی فرآیندهای تجاری و اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل بانک تمپ (TEMP) روسیه از راه‌اندازی شعبه این بانک در جزیره قشم با هدف آسان‌سازی فرآیندهای تجاری و اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک خبر داد.

میخائیل گاگلیوف در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ایران کشوری با تمدن کهن و از طرفی دارای ارتباطات تجاری و اقتصادی با روسیه و بسیار قابل اهمیت است. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز که به‌عنوان نماینده ایران در نمایشگاه MITT روسیه در مسکو به‌سر می‌برد، گفت: به زودی یک شعبه از بانک تمپ با هدف تقویت حوزه سرمایه‌گذاری، در جزیره قشم راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا مومنی از راه‌اندازی بانک روسی در منطقه آزاد قشم استقبال کرد و تحولات اقتصادی در این جزیره را وابسته به فعالیت‌های بانک‌ها و بیمه‌های خارجی دانست. بانک تمپ روسیه در سال 1989 تاسیس شده و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی این کشور است. براساس گزارش‌ها پس از سفر اخیر یک هیات بلند پایه چینی به همراه استاندار «گوانگ دونگ» به جزیره قشم نیز، توافق‌های اولیه برای گشایش شعبه یک بانک خصوصی چینی در این جزیره به دست آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄    =  3