سال ۹۴ سال بالا رفتن دیوار عزت ایران

استاندار مرکزی عنوان کرد:

استاندار استان مرکزی گفت: سال 94 سال فروریختن دیوار تحریم‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمود زمانی قمی  به نقل ازایسنا افزود: سال 94 سال ارتقای عزت بیشتر ایران سربلند بود و در سایه اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید دیوار اعتماد و عزت ایران بلندتر شد.

وی سال 94 را سال تقویت روابط دوستانه با دوستان جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امسال سال تعدیل روابطی بود که با تنش همراه شده بود و این اتفاق مبارکی بود که در سال 94 افتاد.

به گفته زمانی قمی، در سال 94 فضایی که کشور چند سالی به واسطه جنگ تحریمی با آن مواجه بود و بسیاری از استان‌ها بویژه استان‌های صنعتی کشور از آن آسیب بسیار دیده بودند، شکسته شد و با اقدامات دولت در راستای تقویت مناسبات بین‌المللی، فضای جدیدی از کار و تلاش و تقویت ملی شکل گرفت.

استاندار مرکزی در ادامه سال 94 را سال تمرین برای مشارکت در تعیین سرنوشت دانست و تصریح کرد: در این سال مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هفتم اسفندماه به پای صندوق‌های رای آمدند تا مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان ارکان این کشور را با حضور حماسی خود شکل دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حماسه سرنوشت‌ساز تکمیل شود.

زمانی قمی در پاسخ به این پرسش که در سال 94 باید چه اقداماتی در کشور انجام می‌شد که نشد و دلایل عدم تحقق آنها چیست، گفت: سال 94 سالی سخت در حوزه مالی و اقتصاد بود، اما با تدبیر دولت یازدهم نوید روزهای بهتری را در آینده مشاهده می‌کنیم.

به گفته وی، در سال 94 باید به بنیان‌های اقتصادی بیشتر می‌پرداختیم که البته تا حد قابل قبولی پرداخته شده اما می‌توانستیم به این بنیان‌ها بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر بپردازیم که امیدواریم در سال 95 توجه بیشتری به این موضوع بشود.

زمانی قمی تصریح کرد: افتخاراتی که در سال 94 در کشور بدست آمده با آنچه که انجام نشده قابل مقایسه نیست و با سیاست‌های اتخاذ شده از سوی دولت و همکاری بین بخشی افتخارات بیشتری در ادامه راه به ملت ایران هدیه داده خواهد شد.

استاندار مرکزی سوال خبرنگار ایسنا در خصوص اولویت اصلی استان در سال 95 را نیز بی‌پاسخ نگذاشت و افزود: اولویت اول استان در سال 95 معیشت و اقتصاد مردم است و سایر اولویت‌ها هم در حوزه اقتصادی است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد دولت در سال 94 می‌دهید، گفت: در سال 94 از نظر من کشور نمره بالایی می‌گیرد چرا که تلاش دولت معیشت مردم و بهبود اقتصادی بوده که به توفیقات بسیاری در این زمینه دست یافته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  54  =  62