اینترنت پرسرعت رایگان در خیابان های نیویورک!

کیوسک اینترنت به ‌جای کیوسک تلفن

دسترسی به اینترنت رایگان با سرعت بالا در نیویورک راحت‌تر از گذشته شده است بطوری که مردم می توانند در هر نقطه از شهر نیویورک به راحتی امور اینترنتی خود از جمله امور بانکداری الکترونیک، جستجوهای شهری نظیر آدرس و شماره تلفن افراد و سازمانها، و امور خدمات اینترنتی را در کیوسک های اینترنت رایگان انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دسترسی به اینترنت رایگان با سرعت بالا در نیویورک راحت‌تر از گذشته شده است.
این کار با کمک سرویس LinkNYC امکان‌پذیر شده است. سرویسی که کیوسک‌های قدیمی را به کیوسک‌های اینترنت رایگان تبدیل کرده است.
این کیوسک‌ها تنها اینترنت رایگان ارائه نمی‌دهند بلکه در داخل خود تبلت هم دارند تا کاربران بتوانند از طریق آنها هم از اینترنت استفاده کنند.
هرکدام از این کیوسک‌ها تا شعاع 46 متری شما امکان اتصال به وای‌فای را فراهم می‌کنند. برای استفاده از این سرویس تنها کافی است ایمیل خود را وارد کنید.
اگر این شبکه را هم ذخیره کنید هر زمان که از نزدیک این کیوسک‌ها رد شوید به‌صورت خودکار به آنها وصل می‌شوید.
این کیوسک‌ها علاوه بر این دو پورت یواس‌بی هم برای شارژ کردن تلفن همراه شما دارند. همچنین یک صفحه نمایش بزرگ به شما کمک می‌کند تا به نقشه شهر دسترسی داشته باشید و مسیر خود را پیدا کنید، علاوه‌‌بر اینها شما می‌توانید با شماره‌های اضطراری نیز رایگان تماس بگیرید.
شهردار نیویورک در این زمینه گفت که اینترنت در سال 2016 یک سرویس لوکس نیست، حتی یک سرویس انتخابی هم نیست، بلکه سرویسی است که شما به آن نیاز دارید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =