استقرار باجه ترویج بانکداری الکترونیک در شعب بانک صادرات

از شعبه دانشگاه شریف کلید خورد:

با حضور جمعي از مديران عالي بانك و مشتريان باجه ترويجگران شعبه دانشگاه صنعتي شريف به صورت نمادين افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل ازروابط عمومي بانك صادرات، در مراسمي كه با حضور اسماعيل لل‍ه‌گانی مديرعامل و جمعي از مديران، همكاران و مشتريان مديريت شعب غرب تهران برگزار شد، باجه ترويجگران در شعبه دانشگاه صنعتي شريف افتتاح شد.

لل‍ه‌گانی در اين مراسم با اشاره به اهميت ترويج بانكداري الكترونيكي گفت: آينده بانك و بانكداري به ترويج و آموزش خدمات بانكداري الكترونيك بستگي دارد. استفاده از ابزارهايي همچون موبايل و اينترنت در بانكداري گسترش يافته است و تلفن‌هاي همراه در آينده نزديك به يكي از مهم‌ترين ابزارهاي پرداخت تبديل خواهند شد.

وي افزود: براي توسعه زيرساخت‌هاي بانكداري الكترونيك هزينه‌هاي زيادي صورت گرفته و بسترهاي خوبي فراهم شده است، اما بايد اين خدمات را به مشتريان آموزش دهيم. در آينده مراجعه مشتريان به شعبه كاهش خواهد يافت، لذا از هم‌اكنون بايد با برنامه‌ريزي اصولي و منظم، به فكر آموزش مشتريان باشيم. در وهله اول نيز بايد خود همكاران اين خدمات را فرا بگيرند و به كار بندند.

مديرعامل در ادامه اظهار داشت: در توسعه بانكداري الكترونيك، اولين‌ها موفق هستند. وقتي يك مشتري از خدمات بانكداري الكترونيك بانكي استفاده كرد، ديگر به راحتي نمي‌توان او را به استفاده از خدمات بانك ديگري ترغيب كرد.

وي با اشاره به اهميت راه‌اندازي باجه ترويجگران گفت: ترويج خدمات نوين از حساسيت بالايي برخوردار است ، بايد همه به اهميت ترويج خدمات بانكداري الكترونيك توجه كنند.
لازم است زيرساخت‌هاي قوي براي اين باجه طراحي و بستري براي ايجاد يك هلدينگ نرم‌افزاري و سخت‌افزاري فراهم شود تا بسياري از خدمات بانكداري همچون ضمانت‌نامه‌ها، تسهيلات و اعطاي دسته چك و غيره در بستر فضاي الكترونيكي به مشتريان ارائه گردد.
 لل‍ه‌گاني در پايان خاطرنشان كرد: رشد فناوري‌هاي نوين بسيار بالاست و در دوران پساتحريم نيز با ورود شركت‌هاي بزرگ بين‌المللي شاهد رشد شتابان اين فناوري‌ها، به‌خصوص در حوزه بانكداري الكترونيك خواهيم بود.

شايان ذكر است بر اساس اين طرح كارشناسان  بانك صادرات در كليه شعب مستقر و نسبت به معرفي و آموزش خدمات نوين  اقدام خواهند نمود​.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  62