اوباما جدیدترین اثر سلمان رشدی را خرید

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، جدیدترین کتاب «سلمان رشدی» نویسنده انگلیسی هندی تبار کتاب «آیات شیطانی» را با عنوان «دو سال، هشت ماه و بیست و هشت شب» خریداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روزنامه نیویورک تایمز نوشت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، جدیدترین کتاب «سلمان رشدی» نویسنده انگلیسی هندی تبار کتاب «آیات شیطانی» را با عنوان «دو سال، هشت ماه و بیست و هشت شب» خریداری کرد.

به گزارش ایرنا، این روزنامه آمریکایی امروز (یکشنبه )در این باره نوشت: «اوباما در خرید سالانه خود در روز Small Business Saturday (نخستین شنبه بعد از «روز شکرگزاری» که روز تعطیلی آمریکایی ها برای خرید کردن است)، به کتابفروشی ها سر زد و 9 جلد کتاب خرید که یکی از آنها جدیدترین کتاب «سلمان رشدی» نویسنده کتاب «آیات شیطانی» بود.

نیویورک تایمز نوشت:’جفری گلدبرگ خبرنگار و تحلیلگر سرشناس آمریکایی نیز در این باره به رشدی جواب داده است: اوباما با خرید کردن در کنار عموم مردم، به ایران دهن کجی کرده است.’

مهر ماه سال 1367 کتاب«آیات شیطانی» به قلم «سلمان رشدی» در قالب رمانی که آکنده از اهانت‏ها و افترائات زشت و ننگین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و خانواده و اصحاب شریف ایشان بود در لندن توسط انتشارات وایکینگ وابسته به موسسه پنگوئن انتشار یافت و حضرت امام خمینی(ره) در پی انتشار این کتاب، در حکمی تاریخی مرتد بودن سلمان رشدی را اعلام کرد و از آن پس، روزهای زندگی جهنمی رشدی آغاز و وی مخفی شد.

نویسنده کتاب آیات شیطانی در کتاب «دو سال، هشت ماه و 28 شب» سعی کرده است زندگی ننگین، خوار و مخفیانه اش بعد از فتوای حضرت امام خمینی(ره) را به تصویر بکشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  68