تعرفه آب افزایش پیدا می‌کند/ افزایش قیمت برق در کار نیست

چیت‌چیان:

وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق در کشور ندارد، گفت: افزایش تعرفه تنها مربوط به قیمت آب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حمید چیت‌چیان با بیان اینکه دولت درباره افزایش تعرفه قیمت آب در آستانه تصمیم‌گیری است، گفت: شورای اقتصاد طی یک ماه آینده میزان و درصد افزایش قیمت و تعرفه جدید آب را اعلام می‌کند.

وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق در کشور ندارد، تصریح کرد: افزایش تعرفه تنها مربوط به قیمت آب است.

وی بار دیگر نسبت به بحرانی بودن وضعیت منابع آبی در کشور تأکید کرد و گفت: این مسئله بحران بسیار بزرگی در کشور است و وزارت نیرو در چند سال اخیر برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیاری را برای راه‌کارهای مدیریتی و فیزیکی انجام داده و تمام موارد از سوی وزارتخانه در حال پیگیری است.

چیت‌چیان در تشریخ آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات وزارت نیرو برای احیای دوباره این دریاچه، به پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی گفت:‌ برای احیا و بهبود وضعیت دریاچه ارومیه 27 راه‌کار و وظیفه بر عهده دستگاه‌ها و سازمان‌ها است، که بخشی از این مسائل مربوط به وزارت نیرو است، که خوشبختانه این وزارتخانه نیز با جدیت در حال پیگیری انجام وظایف و برنامه‌های خود است.

وزیر نیرو در پایان گفت: ساماندهی چاه‌های حوضه آبریز دریاچه،‌ ممنوعیت برداشت افزایش آب و هوشمندسازی کنتور حلقه‌های آب چاه از جمله اقدامات وزارت نیرو برای احیای دریاچه ارومیه است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  3  =