اینترنت پرسرعت به اندازه آب و برق ضروری است

کاخ سفید:

بر اساس گزارش جدید شورای فرصت پهن باند که زیر نظر کاخ سفید فعالیت می کند، امروزه قابلیت اتصال به خدمات اینترنت پرسرعت یکی از زیرساخت های ضروری جوامع است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از انگجت در بخشی از این گزارش چنین آمده که اینترنت پرسرعت به تدریج از یک گزینه انتخابی مفید به ابزاری ضروری مبدل شده که وجود آن به اندازه وجود آب و برق و فاضلاب حیاتی است.

در بخش دیگری از این گزارش عدم امکان دانلود اطلاعات توسط 51 میلیون آمریکایی با سرعتی بیشتر از 25 مگابیت در ثانیه یک نقطه ضعف و مشکل مهم قلمداد شده است. این افراد یک ششم جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند.

در گزارش یاد شده برنامه های دولت آمریکا برای ارتقای سرعت اینترنت هم بررسی شده و نقاط ضعف و قوت آنها از جمله نبود دستورالعمل هایی در مورد استفاده از اینترنت پرسرعت، کمبود بودجه، ضعف در اجرا، عدم زمان بندی درست و … برشمرده شده است.

همچنین پیشنهاداتی برای برطرف کردن مشکلات موجود پیشنهاد شده که از جمله آنها می توان به اختصاص 10 میلیارد دلار برای مدرن سازی برنامه های فدرال از جمله برنامه ارتقای سرعت اینترنت در بیمارستان ها و مراکز تفریحی آمریکا اشاره کرد./فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  42