صدور آنی انواع کارت‌های بانکی در شعب بانک انصار

بانک انصار به منظور رفاه حال مشتریان خود و همچنین تسریع در ارائه خدمات و صدور انواع کارت‌های بانکی، همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص)،کلیه شعب خود را مجهز به دستگاه‌های صدور آنی کارت نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این اقدام، به دنبال اعتماد و استقبال گسترده مردم شریف کشورمان از انواع کارت از جمله هدیه کارت بانک انصار طی سال جاری صورت گرفت و لذا بانک در راستای اصل مشتری‌مداری کلیه شعب خود را در سراسر کشور به دستگاه صدور کارت مجهز نمود.

 بنابراین من بعد علاوه بر مردم عزیز، سازمان‌ها، نهادها و ادارات می‌توانند در صورت نیاز به پرداخت حقوق کارکنان خود از طریق کارت بانکی یا تهیه کارت هدیه برای ایشان به شعب بانک انصار مراجعه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان کارت آنها صادر و تحویل گردد.


بنابر همین گزارش، بانک انصار در سال جاری به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی و ترغیب و تشویق مشتریان خود به استفاده از این خدمات، اقدام به برگزاری جشنواره نود خدمات الکترونیک نموده و به مشتریانی که امور بانکی خود را از این طریق انجام داده و بیشترین تراکنش واقعی و منطقی را داشته باشند، هدیه نقدی 90 هزار تومانی به 90 نفر در هر روز و هر ماهه به 3 نفر خودروی 206 اهدا می‌نماید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  +    =  76