ثبت اینترنتی درخواست دریافت تسهیلات در بانک کشاورزی

به منظور رفاه حال فعالان بخش کشاورزی سامانه اینترنتی ثبت درخواست دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از این پس متقاضیان دریافت تسهیلات دربانک کشاورزی،درخواست های خود را از طریق سامانه اینترنتی مدیریت رایانه ای اعطای تسهیلات(مرآت) ثبت و پیگیری خواهند کرد.


بر اساس این گزارش با استفاده از این سامانه متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی  www.agri-bank.ir مشخصات فردی(کدملی،شماره حساب، و …) مبلغ درخواستی، نوع فعالیت و همچنین استان محل سکونت یا فعالیت را ثبت کنند و پس از دریافت شماره پیگیری،از مدارک مورد نیاز،روند و وضعیت درخواست خود خود اطلاع یابند.


صرفه جویی در زمان،سهولت در دسترسی به اطلاعات مورد نیاز متقاضیان دریافت تسهیلات، قابلیت کنترل و پیگیری پرونده هاو همچنین جلوگیری از وقفه های احتمالی از ویژگی های این سامانه اینترنتی است.


این گزارش می افزاید،سامانه مدیریت رایانه ای اعطای تسهیلات (مرآت)با هدف مکانیزه کردن فرآیند تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات و مدیریت اجرایی آن با توجه به سطوح مختلف کاربری در بانک کشاورزی نصب و راه اندازی شد که در مرحله تکمیلی آن،امکان ثبت درخواست و پیگیری متقاضیان دریافت تسهیلات از این بانک نیز فراهم شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. حمداله درگی می گوید

    باسلام
    در2/9/92 درسایت مرآت بانک کشاورزی فرم درخواست وام خرید ماشین آلات کشاورزی پر کرده ام هنوز خبری نشده وپاسخی نداده اند .

  2. امیرحسین خیری می گوید

    با سلام،تسهیلات 5م سر رسیدی به شماره حساب 614881708 داشته ام که موعد آن فرا رسیده و به دلیل پاره ای مشکلات خواستار پرداخت سود و تمدید آن به مدت 6 ماه دیگر میباشم. با تشکر

  3. علی می گوید

    خاک تو سرتون با سامانه ثبت نام اینترنتی ثبت نام وامتون.برید ببینم میشه ثبت نام کرد.

  4. حجت اله مهرانفر می گوید

    ثبت نام وام خرید کالا

  5. هوشیار خالدیان می گوید

    سلام درخواست وام 40میلونی برای جواز کسب

  6. مریم می گوید

    ثبت نام وام ازبانک کشاورزی

ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1