تنها سرمربی ای که می تواند پرسپولیس را نجات دهد

مدیربرنامه های افشین قطبی گفت: «قطبی خودش هم دوست دارد به ایران برگردد و اگر باشگاه بخواهد، مشکل مالیاتی اش نیز حل می شود و می تواند به ایران بیاید.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  جام نیوز، مهدی حاج باقر درباره انتقادهایی که از تادئو بازیکن برزیلی جدید پرسپولیس می شود، اظهار داشت: «متاسفانه در زمان حضور افشین قطبی مدام مسائلی را برای دیکارمو به وجود آوردند و او را مسخره کردند اما حالا رفته اند بازیکنی آورده اند که بدتر از او است. هنوز هم اعتقاد دارم دیکارمو بازیکن خوبی بود اما او جوان بود و بازیکنی که تا به حال سوار بر هواپیما نشده بود، به پرسپولیس با آن همه هوادار آمد و نتوانست موفق باشد.»

 
وی ادامه داد: «این بازیکن خارجی جدید پرسپولیس باید تیم هندبال یا کشتی پرسپولیس قرارداد می بست! ما هیچ حرکت خاصی از او در زمین ندیدیم و نمی دانم روی چه منطقی با او قرارداد بسته اند.»

 
مدیربرنامه های قطبی در پایان افزود: «متاسفانه پرسپولیس شرایط خوبی ندارد اما اعتقادم بر این است تنها کسی که می تواند پرسپولیس را از این شرایط نجات دهد، افشین قطبی است. او خودش هم دوست دارد به ایران برگردد و اگر باشگاه بخواهد، مشکل مالیاتی اش نیز حل می شود و می تواند به ایران بیاید.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  63