ابلاغیه جهانگیری به مدیران اجرایی

بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور هیچ یک از مدیران دستگاه های اجرایی مجاز نیستند در جلسات کمیسیون های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تغییر در بندها و جداول لایحه بودجه سال 94 را مطرح کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، هیچ یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی مجاز نیستند در جلسات کمیسیون های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تغییر در بندها و جداول لایحه بودجه سال 94 را مطرح و یا با پیشنهادهایی که بر خلاف لایحه است، موافقت کنند.

به گزارش فردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن این بخشنامه به شرح زیر است:

به منظور حفظ انسجام، هماهنگی و جامعیت مفاد لایحه بودجه سال 1394 کل کشور، وزارتخانه ها و سازمانها موظفند از لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی دفاع کرده و هیچ یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی مجاز نیستند در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تغییر در بندها و جداول را مطرح و یا با پیشنهادهایی که بر خلاف لایحه است، موافقت کنند.

در این راستا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با توجه به ماده (37) آیین نامه داخلی هیئت دولت به عنوان نماینده دولت در دفاع از لایحه بودجه، نسبت به انجام هماهنگی های لازم جهت دفاع از مفاد لایحه تقدیمی دولت در جلسات کمیسیونها و جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اقدام و هرگونه تخلف دستگاه های اجرایی از مفاد این بخشنامه را به معاون اول رئیس جمهور گزارش می‌کند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور این بخشنامه را در تاریخ 14/10/1393برای اجرا به کلیه وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی ابلاغ کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  2