مرغ کفاشیان دیگر یک پا ندارد

در فاصله دو هفته مانده به آغاز جام ملت های آسیا، مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در جهت موفقیت تیم ملی همدل شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، میثم بهرامی / تیم ملی فوتبال ایران در حالی دوشنبه شب تهران را به مقصد استرالیا ترک می کند که مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در یک جهت قرار گرفته اند و رابطه خوبی پیدا کرده اند. این روابط خوب حتی اگر موقت هم باشد، به سود تیم ملی فوتبال خواهد بود. چراکه در نهایت باعث شد تیم ملی با ترکیب کامل و مورد نظر کارلوس کروش به استرالیا اعزام شود و کادر فنی تیم ملی مشکلی از این نظر نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی برای حضور در جام ملت ها مشکلات فراوانی داشت و کادر فنی برای آماده کردن این تیم با مسائل زیادی روبرو بود. مشکلات مالی که بخشی از مشکلات همیشگی فدراسیون فوتبال است، در کنار موضوع بازیکنان سرباز تیم ملی دست به دست هم داده بودند تا کروش را به اوج نگرانی برسانند. حتی روز گذشته هم کفاشیان اعلام کرد که ستاد کل نیروهای مسلح با حضور پولادی و رفیعی در تیم ملی مخالفت کرده اند و کروش هم باید به فکر جایگزینی برای این دو نفر باشد. اما امروز ناگهان اعلام شد که تیم ملی می تواند پولادی و رفیعی را در اختیار داشته باشد. از طرفی پاداشی هم برای بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته شد تا آن ها شارژ مالی شوند و با انگیزه خوب به استرالیا بروند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  59