واکنش وزارت ورزش به یک ادعا

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفته های عضو پیشین هیات مدیره استقلال مبنی براینکه وزارت ورزش اسپانسر 45 میلیاردی ما را قبول نکرد را کذب محض اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد در پی انتشار مصاحبه ای از عضو پیشین هیئت مدیره استقلال با تیتر "شهریاری: وزارت ورزش، اسپانسر 45 میلیاردی ما را قبول نکرد، خادم همه را کنار زد" که مورخ 19 آذر 1393 در خبرگزاری تسنیم منتشر شده را طی جوابیه ای کذب محض دانست .

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، جوابیه وزارت ورزش و جوانان به این شرح است:

آقای شهریاری عضو پیشین هیئت مدیره استقلال تنها فردی را که به عنوان داوطلب به این وزارتخانه معرفی کرد یکی از مدیران شرکت صدرا سیستم (SIS) بود که در جلسه مشترک هرچند ادعای درآمد زایی 30 میلیاردی در سال را داشت اما از دادن هر گونه تضمین یا پرداخت اولیه خود داری نمود. این در حالی است که باتوجه به مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان به دنبال فردی بود که بتواند با پرداخت به موقع، مشکلات این دو باشگاه را رفع کند.

وی مدعی شده که اسپانسری 45 میلیاردی وجود داشته که ما از وی برای رفع مشکلات باشگاه استقلال بهره نگرفته ایم که اگر چنین چیزی صحت داشته، چرا 8 ماه پیش که باشگاه استقلال با اسپانسر 20 میلیاردی قرار داد امضا کرد، ایشان آن زمان اعتراضی نکرد؟

علی رغم همه مطالب، بنابرادعای ایشان اگر چنین اسپانسری وجود دارد فورا معرفی کند تا جایگزین اسپانسر حاضر شود و ما نیز خود را موظف می دانیم که اسپانسر کنونی استقلال را برای لغو قرار دادش با این باشگاه راضی کنیم.

در پایان با توجه به کذب بودن ادعاهای آقای شهریاری، این وزارتخانه حق اعتراض در مراکز قضایی را برای خود محفوظ می داند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  +    =  48