برنامه های نوآورانه در دستور کار سیتی بانک

سیتی بانک با همکاری شرکت پلاگ اند پلی (Plug and Play) یک برنامه جدیدی را در سطح جهان راه اندازی کرده است که در حال اجرای آزمایشی در کشور های ایالات متحده، آلمان، سنگاپور، برزیل و اسپانیاست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک سیتی بانک با همکاری شرکت پلاگ اند پلی (Plug and Play) یک برنامه جدیدی را در سطح جهان راه اندازی کرده است که در حال اجرای آزمایشی در کشور های ایالات متحده، آلمان، سنگاپور، برزیل و اسپانیاست.

طی این برنامه پلاگ اند پلی شبکه آزمایشی جهانی سیتی بانک که برای اولین بار در سال 2013 ایجاد شده را توسعه می دهد. برنامه مذکور در پیکربندی ایده های محصولات، بازخوردها و نقشه های راه و همچنین شبکه جهانی سیتی بانک مشارکت می کند.

سیتی بانک در فراخوانی خواستار پیوستن شرکت ها در راه اندازی برنامه 12 هفته ای در آمریکا شد که شامل دو بخش «پرداخت های موبایلی و بانکداری موبایل» و «امنیت و احراز هویت» بود و بین 20-30 شرکت است به آن پیوستند. طی این فراخوان سیتی بانک با پذیرش برنامه ها و راهکارهای امنیتی شرکت پلاگ اند پلی برای بازار آمریکای شمالی، این شرکت را مورد حمایت قرارداد.

سعید عمیدی، مؤسس ایرانی الاصل پلاگ اند پلی در این رابطه اظهار می دارد: «سیتی بانک یکی از اولین بانک هایی است که از فناوری های پیشرفته استفاده می کند، در این پروژه میزان تخصص بالا، دسترسی جهانی پیش بینی شده و حمایت بسیار زیادی از کارآفرینان در حوزه سرویس های مالی می نماید. »

پلاگ اند پلی طی همکاری های دیگری با پی پال، لندینگ کلاب (Lending Club) و کردیت سِسِیم (Credit Sesame) به بیش از 300 تولید کننده فناوری، 180 سرمایه گذار و تعدادی از دانشگاه های و شرکت های برتر آمریکا، اروپا و آسیا خدمات رسانی می کند.

دبی هاپ کینز، مسئول واحد نوآوری در سیتی و مدیرعامل سیلیکون ولی(Silicon Valley)، می گوید: « تیم ما متعهد است توسعه تکنولوژی های نوظهوری که پتانسیل تبدیل شدن به سرویس های مالی دارد را شتاب دهد و در خدمت مشتریان سیتی بانک قرار دهد. همکاری با پلاگ اند پلی، به تلاش های نوآورانه داخلی ما می افزاید و توانایی ما برای همکاری با ارائه کنندگان دیگر فناوری ها در جهان و همچنین ایده پردازان جدید و مؤثر در جهان را افزایش می دهد.»

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26750&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3