بازپرداخت پلکانی تسهیلات برای تولید و حمل و نقل تصویب شد

کمیسیون مقررات و نظارت موسسات اعتباری بازپرداخت پلکانی تسهیلات اعطایی را در قالب فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین‌آلات، وسایل حمل‌ونقل و تأسیسات به تصویب رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی  این بانک طی بخشنامه‌ای «روش بازپرداخت پلکانی تسهیلات اعطایی » را به شبکه بانکی کشور اعلام کرد.

در حال حاضر، روش بازپرداخت پلکانی تسهیلات اعطایی منحصر به «فروش اقساطی مسکن» است. با توجه به ظرفیّت موجود در مفاد آیین‌نامه و دستورالعمل تسهیلات اعطایی در قالب فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین‌آلات، وسایل حمل‌ونقل و تأسیسات برای بازپرداخت پلکانی تسهیلات اعطایی، به منظور تسهیل در بازپرداخت تسهیلات دریافتی توسط مشتریان، کمک به وصول مطالبات بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی، موضوع بازپرداخت پلکانی تسهیلات اعطایی در قالب فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین‌آلات، وسایل حمل‌ونقل و تأسیسات در شانزدهمین جلسه مورخ 1393/6/16 کمیسیون مقررات و نظارت مؤسسات اعتباری مطرح و به تصویب رسید.

لازم به تاکید است، در صورت درخواست مشتری، بانک‌ها و مؤسّسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین‌آلات، وسایل حمل‌ونقل(به استثنای خودروی سواری) و تأسیسات، از روش بازپرداخت پلکانی استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄    =  14