لندن: امکان تمدید مذاکرات وجود دارد

«فیلیپ هلموند» وزیر امور خارجه انگلیس امروز چهارشنبه و مصادف با دومین روز از مذاکرات نمایندگان ایران و 1+5 گفت گفت که در خصوص رسیدن طرفین به توافق، «خوشبین» نیست و احتمالاً مذاکرات بار دیگر تمدید می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وزیر خارجه انگلیس روز چهارشنبه گفت این کشور نسبت به امکان حصول توافق جامع هسته‌ای در مذاکرات جاری این هفته در وین خوش‌بین نیست، اما امکان تمدید مهلت مذاکرات وجود دارد.

به گزارش فارس، «فیلیپ هلموند» وزیر امور خارجه انگلیس امروز چهارشنبه و مصادف با دومین روز از مذاکرات نمایندگان ایران و 1+5 گفت گفت که در خصوص رسیدن طرفین به توافق، «خوشبین» نیست و احتمالاً مذاکرات بار دیگر تمدید می‌شوند.

بر اساس گزارش رویترز، مسئول دستگاه سیاست خارجی انگلیس که در پایتخت کشور لتونی به سر می‌برد، در این خصوص گفت: «من در خصوص انجام همه کارها (و رسیدن به توافق کلی) تا روز دوشنبه خوشبین نیستم.»

هاموند که رسیدن به توافق جامعه را چندان محتمل ندانسته، در ادامه گفت: «ولی فکر می‌کنم اگر حرکت چشمگیری داشته باشیم، شاید بتوانیم راهی برای تمدید مذاکرات پیدا کند تا بتوانیم در صورت پیشرفت در میسر صحیح، به توافق نهایی برسیم.»

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16