همایش بیمه‌های اتکایی با حضور بیمه‌گران خارجی برگزار شد

همایش بیمه‌های اتکایی با حضور مدیران شرکت‌های بیمه خارجی و کارشناسان اتکایی شرکت‌های بیمه ایرانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس  همایش بیمه‌های اتکایی به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور بیمه‌گران بین‌المللی صبح امروز در محل پژوهشکده بیمه آغاز شد.

در این سمینار آموزشی پیرامون مسائل حوزه بیمه‌های اتکایی و تحلیل بازار ایران و جهان بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. همچنین شرکت کارگزاری بیمه ناسکو (Nasco) که از جمله مهمترین کارگزاران بیمه‌ای دنیا محسوب می‌شود در این سمینار حضور داشته و مدیر اجرایی و برخی مدیران منطقه‌ای این شرکت به سخنرانی در تبادل تجارب خود خواهند پرداخت.

همچنین برخی معاونان فنی شرکت‌های بیمه و مسئولان بیمه‌های اتکایی شرکت‌های بیمه داخلی در این جلسه حضور دارند.

این گزارش حاکی است شرکت کارگزاری ناسکو که از سال 1969 در کشورهای انگلستان، فرانسه، قبرس، ترکیه، امارات، عربستان، عراق و شرق دور به فعالیت بیمه‌گری اتکایی، بیمه مستقیم و واسطه‌گری بیمه‌ای می‌پردازد پس از بهبود شرایط سیاسی کشور در یک سال اخیر مجدداً برای همکاری بیمه‌ای با جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده است و در واقع این سمینار زمینه‌ای برای آغاز مجدد فعالیت مشترک محسوب می‌شود. همچنین شرکت Partner RE که در سالهای اخیر جزو 10 شرکت برتر بیمه اتکایی دنیا قرار داشته به عنوان دیگر شرکت‌کننده در این سمینار به بیان مسائل بازار بیمه اتکایی برای کارشناسان بیمه ایرانی می‌پردازد.

این گزارش می‌افزاید: پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش تحریم‌ها علیه کشور فعالیت بیمه‌ای ایران در سطح بین‌المللی افزایش یابد که این تکلیف قانونی در برنامه پنجم توسعه مورد تأکید قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  7