آغاز روزهای تلخ استقلالی ها کی شروع شد

منظور سرمربی استقلال 4 ملی پوش این تیم بودند؛ آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و امیرحسین صادقی. او در طول یکی دو ماه گذشته مجادله هایی هم با این 4 نفر داشته و بارها به آن ها گفته که توقع دارد بهتر از این کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،استقلال سه باخت متوالی را تجربه کرده و شرایط خوبی ندارد.
 / استقلال لیگ امسال را عالی شروع کرد؛ 6 برد از 7 مسابقه. اما بازی با نفت، آغاز روزهای تلخ این تیم بود. استقلالی ها هر سه بازی قبلی خود را باخته اند و این برای تیمی که ملی پوشان سرشناسی را در اختیار دارد سنگین است. قلعه نویی زمانی که تیمش دومین باخت را آورد، از عملکرد ملی پوشان تیم خود انتقاد کرد و گفت که اردوهای تیم ملی و حضور در جام جهانی باعث شده که آن ها در باشگاه های خود عملکرد خوبی نداشته باشند. اما امیر قلعه نویی بعد از باخت به ذوب آهن هم مجددا از عملکرد ملی پوشان انتقاد کرد. او در حاشیه تمرین استقلال بازیکنان را جمع کرد و گفت: «ما در 7 بازی اول با بازیکنانی کم ادعا مثل خرسندنیا و مگویان به میدان رفتیم و 18 امتیاز گرفتیم. اما برخی بعد از جام جهانی نتوانستند به ما کمک کنند و بهتر است خودشان در مورد عملکردشان فکر کنند.»
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منظور سرمربی استقلال 4 ملی پوش این تیم بودند؛ آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و امیرحسین صادقی. او در طول یکی دو ماه گذشته مجادله هایی هم با این 4 نفر داشته و بارها به آن ها گفته که توقع دارد بهتر از این کار کنند. در مورد آندرانیک تیموریان، حتی در روزهای پایانی فصل پیش هم این عدم رضایت وجود داشت و قلعه نویی معتقد بود تیموریان باید بهتر از این برای استقلال بازی کند. در روزهایی که تیموریان زیاد خطا می کرد و محروم می شد، قلعه نویی در رختکن به این بازیکن گفت: «تو آبروی 20 ساله من را برده ای.» البته آندرانیک تیموریان هم معتقد بود که با تمام توانش برای استقلال بازی کرده و هیچ وقت کم نگذاشته است. اگر قطری ها حضور تیموریان در لیگ این کشور را ممنوع نکرده بودند، او قطعا امسال بازیکن استقلال نبود. تیموریان بعد از بازی ایران – قطر خوشحالی کرده بود و مسئولان لیگ قطر به تیم های باشگاهی این کشور اعلام کردند که حق ندارند این بازیکن را جذب کنند. به همین دلیل بود که آندو نتوانست پس از اتفاقات فصل گذشته، استقلال را ترک کند. او در حال حاضر هم می گوید حرفی برای گفتن ندارد و حاضر نیست جواب انتقادات قلعه نویی را بدهد.
خسرو حیدری دیگر بازیکنی است که قلعه نویی به شدت از عملکرد او ناراضی است. حیدری قبل از جام جهانی دچار مصدومیت همسترینگ شد که همین مصدومیت باعث شد در جام جهانی هم نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. مصدومیت او گرچه خوب شده اما به طور کامل بهبود پیدا نکرده و همین باعث شده او نتواند عملکرد همیشگی را در ترکیب استقلال داشته باشد. البته خسرو بازیکن ساکتی است و مثل سایر بازیکنان، برای دفاع از خود سر و صدا به پا نمی کند. اما قلعه نویی هر چند روز یک بار از کادر پزشکی تیم حال او را جویا می شود و می پرسد که چرا نمی تواند خوب بازی کند.
هاشم بیک زاده هم یکی از بازیکنان ملی پوش استقلال است که نتوانسته خوب باشد. او رابطه خوبی با هوتن، پسر امیر قلعه نویی دارد اما از طرفی رفیق جواد نکونام هم هست و به همین دلیل قلعه نویی اول فصل شک داشت که او را در تیم نگه دارد یا نه. در نهایت او حاضر شد با کم کردن رقم قرارداد بیک زاده، او را در تیم حفظ کند. قلعه نویی فصل قبل هم می گفت بیک زاده نتوانسته بازی که در تیم ملی انجام می دهد را برای استقلال ارائه دهد. گرچه بیک زاده در بازی آخر استقلال گل زده ولی هنوز هم با بیک زاده ای که در تیم ملی حضور داشت فاصله دارد و قلعه نویی هم از عملکرد او راضی نیست.
آخرین بازیکن، امیرحسین صادقی است. بازیکنی که اول فصل گفته بود مصدوم نیست اما بعد که قراردادش تمدید شد یک عمل جراحی انجام داد و چند هفته غایب بود. قلعه نویی پیش از تمدید قرارداد از او پرسیده بود که آیا مصدومیتی دارد یا نه؟ صادقی هم در پاسخ گفته بود که مصدوم نیست. اما او به خاطر پارگی عضله شکم مجبور شد عمل جراحی انجام دهد و چند هفته غایب بود. قلعه نویی اگر می دانست صادقی مصدوم است، با حسین حسینی قرارداد می بست. اما حضور صادقی به او این اطمینان خاطر را داد که تیمش در دفاع مشکلی ندارد و به فکر تقویت خط هافبک و حمله تیم خود افتاد. صادقی بعد از بازی با سایپا هم قصد داشت به سرمربی تیمش برد را تبریک بگوید که قلعه نویی سر او داد زد و در نهایت صادقی با برادر داماد قلعه نویی درگیری پیدا کرد.
حالا سرمربی استقلال مانده و تیمی که بسته شده و بودجه ای که به اندازه سقف مورد نظر سازمان لیگ، خرج شده است. شاید اگر قلعه نویی می توانست، بازیکنان جدیدی را جایگزین ملی پوشان خود می کرد اما نه قوانین نقل و انتقالات دست او را تا این حد باز می گذارد، نه سازمان لیگ اجازه می دهد که استقلال بیشتر از این هزینه کند چراکه این تیم در همان نقل و انتقالات پیش از فصل، بیشتر از سقف مورد نظر هم خرج کرده و باید قرارداد بازیکنان فعلی را کاهش دهد تا بودجه تیم به سقف مورد نظر برسد.
43

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  71  =  81