کیم کارداشیان در فهرست میلیاردرهای مجله‌ فوربز قرار گرفت

بر اساس ادعای CNN، کیم کارداشیان برای نخستین بار وارد فهرست میلیاردهای مجله‌ فوربز شده است. او که به‌صراحت اعلام کرده است بیت کوین دارد، تا سال ۲۰۱۹ همسر کانیه وست، رپر آمریکاییِ حامی بیت کوین بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از U.Today، کیم کارداشیان نخستین بیت کوین خود را در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان هدیه‌ای از طرف متئو روزاک، میلیاردر آمریکایی و سرمایه‌گذار تورنمنت خیریه‌ی پوکر، دریافت کرد. در آن زمان بیت کوین قیمتی در حدود هشت هزار دلار داشت.

کانیه وست که پیش‌تر همسر کیم کارداشیان بود نیز بیت کوین دارد. وقتی این رپر آمریکایی در سال گذشته‌ی میلادی به‌ همراه جان مک‌آفی در تلاش برای حضور در انتخابات ریاست‌ جمهوری ایالات متحده بود، گفت بیت کوین و رمزارز می‌تواند «آزادی واقعی آمریکا» باشد.

کیم کارداشیان در فوریه‌ی ۲۰۱۹ (بهمن و اسفند ۱۳۹۷) پس از ۶ سال زندگی مشترک، درخواست طلاق از کانیه وست را ثبت کرد.

از آنجایی که در جریان طلاق، از بیت کوین به‌عنوان دارایی یاد می‌شود، این سؤال ایجاد شد که بیت کوین‌ها به چه کسی می‌رسد؛ کیم کارداشیان یا کانیه وست؟

همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، مجله‌ی فوربز برای نخستین بار کارداشیان را در فهرست میلیاردرها قرار داده است.

فوربز می‌گوید میلیاردر شدن کارداشیان نتیجه‌ی رونق کسب و کارهای او یعنی KKW Beauty و Skims است. او همچنین سود خوبی از برنامه‌های تلویزیونی کسب کرده است.

 

منبع: زومیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2