کره جنوبی ارزهای رمزنگار را قانونمند می کند

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی اعلام کرد که در حال بازبینی قوانین حوزه ارز رمزنگار به منظور رفع محدودیت ها در این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در حالی که چندی پیش کره جنوبی عرضه اولیه سکه های دیجیتال را ممنوع اعلام کرده بود، اکنون به دنبال برداشتن برخی از محدودیت ها در حوزه ارزهای رمزنگار است.

در همین حال قرار است کره جنوبی با کمک گروه جی ۲۰، قوانین واحدی را در این حوزه ایجاد کند. همچنین این اظهار نظر مقامات کره جنوبی حاکی از آن دارد که دارایی های دیجیتال از فهم بهتری برخوردار شده اند.

یکی از مقامات کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی گفت: این کمیسیون مخالف با ارزهای رمزنگار نیست و بازبینی هایی را در حوزه ارزهای رمزنگار در ارتباط با پولشویی و فعالیت های غیرقانونی انجام داده است.

همچنین یک مقام دیگر در کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی گفت: این کشور نیازمند همکاری بین المللی در بخش ارزهای رمزنگار است و در مراحل اولیه توسعه قوانین ارز رمزنگار قرار دارد.

این مقام کره ای در ادامه گفت: قوانین واحد به دلیل دامنه وسیعی از ارزشیابی ها در میان رگولاتورهای دولتی می توانند چالش برانگیز باشند. پیش از این دولت کره جنوبی ارزهای رمزنگار را به دلیل نوسان بالای قیمت آنها «محصولات غیر مالی» تلقی کرده بود.

بر پایه این گزارش، مقامات کره ای در ماه می سال جاری میلادی اعلام کرده بودند که در حال بازبینی قوانین مرتبط با ارزهای رمزنگار هستند.

 

منبع: ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  60  =