کامپیوتر بدون کیس با طراحی قابل حمل

شرکت Dell به‌تازگی کامپیوتر بدون کیس جدیدش را معرفی کرده است. ویژگی مهم این دستگاه مجهز بودن آن به یک باتری است که امکان جا به جایی آن را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصادشرکت Dell به‌تازگی کامپیوتر بدون کیس جدیدش را معرفی کرده است. ویژگی مهم این دستگاه مجهز بودن آن به یک باتری است که امکان جا به جایی آن را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دستگاه با نام Inspiron 20 به بازار معرفی شده است و طراحی باریک این دستگاه باعث شده است که کاربران زیادی به خرید آن ترغیب شوند. نمایشگر 5/19 اینچی این دستگاه تصاویر را با وضوح HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این کامپیوتر بدون کیس از اسپیکرهای قدرتمند و ساب‌ووفرهای یکپارچه بهره می‌برد و به این ترتیب انتخاب مناسبی برای تماشای فیلم هم به حساب می‌آید.

قابل حمل بودن این کامپیوتر بدون کیس امکان خوب و کاربردی برای آن محسوب می‌شود که قابلیت استفاده افراد مختلف خانواده از آن را برای آنها فراهم می‌کند. باتری این دستگاه در هر بار شارژ کامل می‌تواند تا 6 ساعت کار کند. طراحی Inspiron 20 به گونه‌ای است که ساختار تخت و باریک آن امکان استفاده از این محصول را به‌عنوان یک تبلت بزرگ فراهم می‌کند. این کامپیوتر بدون کیس قرار است به‌زودی و با قیمت پایه 450 دلار به بازار عرضه شود و به فروش عموم برسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  80