پارسیان به مناسبت روز زن کارت‌های هدیه جدید عرضه می‌کند

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان خبر داد:

کارت‌های هدیه پارسیان عضو شبکه شتاب بوده و دارندگان این کارت می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی از پایانه های فروشگاهی در سراسر کشور خرید خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عبدالمجید پورسعید، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز گرامیداشت مقام زن، همچنین اهداف این شرکت برای ارائه محصولات ویژه برای عموم هموطنان عزیز، طراحی و صدور کارت‌های ویژه به مناسبت روز زن در دستور کار این شرکت قرار داشته و به زودی این کارت در شعب بانک پارسیان و نمایندگی‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سراسر کشور عرضه خواهد شد.


به گزارش ایلنا، کارت‌های هدیه پارسیان عضو شبکه شتاب بوده و دارندگان این کارت می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی از پایانه‌های فروشگاهی در سراسر کشور خرید خود را انجام دهند.


این گزارش می‌افزاید: کارت‌های هدیه پارسیان قابلیت پرداخت اینترنتی را داشته و هموطنان می‌توانند نسبت به پرداخت اینترنتی قبوض ماهانه اقدام کرده و از سایر خدمات دیگری همچون خرید شارژ سیم کارت، رزرو بلیت اتوبوس، هواپیما و … بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  63