مودم جدید ایسوس با قابلیت مدیریت والدین

معرفی مودم جدید ایسوس

ایسوس از سریعترین مودم روتر دوباند خود که از پرسرعتترین پروتکل DSL به نام G.Fast رو نمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این مودم روتر قدرتمند که از استاندارد بیسیم AC3100 بهره می برد با نام DSL-AC88U عرضه می شود. این مودم روتر از تمامی استانداردهای موجود VDS/ADSL نیز پشتیبانی میکند.

پیشنهادی برای حرفه ای ها

ایسوس این بار محصولی متمایز از دیگر مودم های خود طراحی و تولید کرده است. فناوری  Broadcom® NitroQAM™ در محیط Wi-Fi را با سرعتی 1.5 برابری نسبت به گیرنده های رایج  مهیا میکند که به کاربر امکان دستیابی به سرعت 2167 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز و 1000 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز به ارمغان می آورد
  فناوری Broadcom®  NitroQAM™ در واقع با بهبود بخشیدن 25 درصدی گیرنده Wi-Fi، شبکه ای ایده آل برای بازی بدون وقفه و پخش محتوای 4K مهیا میسازد.

DSL-AC88U ایسوس از آخرین پروتکل مبتنی بر DSL یعنی G.fast بهره می برد. این پروتکل 18 برابر  نسبت به VDSL2 و 4.5 برابر نسبت به Vplus سریع تر است، اگرچه این سازگاری صرفاً محدود به G.fast نمی شود و با پروتکل های موجود نظیر ADSL ، ADSL2/2+ و VDSL2 نیز سازگار است.

پنل کامل و ساده مدیریتی برای والدین

برای محافظت از اعضای جوان خانواده، برای اعمال محدودیتهای خاص دسترسی به وبسایت ها، نرم افزارها و ارتباطات خاص، DSL-AC88U ایسوس دارای یک پنل کامل و ساده مدیریتی برای والدین است و شما می توانید به سادگی تمامی دسترسی ها و حتی میزان زمان استفاده از اینترنت و شبکه را با محدودیت های دلخواه در شبکه داخلی اعمال کنید. همچنین دسترسی های مورد نیاز به اینترنت میهمان و راهکار امنیتی AiProtection ایسوس در DSL-AC88U مانند دیگر روتر های حرفه ای ایسوس وجود دارد.
پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  7  =