منصوری از پارسیان خداحافظی کرد/ رضا قلی معاون فناوري اطلاعات بانك شد

عبدالحمید منصوری معاون سابق فناوری اطلاعات بانک پارسیان روز پنج شنبه 30 شهریور از اين بانك خداحافظي كرد و محمود رضا قلی به عنوان معاون جدید از سوی مدیرعامل به جای وی منصوب شد. مراسم تودیع و معارفه نیز امروز ساعت 15 برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک منصوری در تاریخ 5 آذر سال 1380 به عنوان مدیر  فناوری اطلاعات در بانک پارسیان مشغول به کار شد و طی حدود 12 سال فعالیت خود در این بانک پایه گذار اصلی قریب به اتفاق خدمات بانکداری الکترونیک در بانک پارسیان بوده است.تلاش هاي وي در بانك پارسيان باعث شد تا اين بانك در اكثر حوزه هاي بانكداري الكترونيك گوي رقابت را از بانكهاي دولتي و خصوصي بربايد.

منصوری پس از وداع با پارسیان مدیرعاملی شرکت اسوه ايران را عهده دار شده است.

عبدالحمید منصوری فارغ‌التحصیل دبیرستان ادیب و مدرسه عالی کامپیوتردر سال 59 است وی پس از فارغ‌التحصیلی و گذراندن خدمت سربازی وارد سازمان خدمات کامپیوتری شهرداری شد و پس از آن در شرکت نفت استخدام گردید.

منصوری طی یک پروژه‌ جهت انتقال سیستم‌های قدیمی روی سیستم جدید 3 سال در انگلیس فعالیت کردودر سال 66 همزمان با ورودش به ایران سرپرستی یک گروه آنلاین در شرکت نفت را عهده دار شد .پس از آن وارد شرکت داده‌پردازی شدو به عنوان مسول فنی پروژه‌های مالیاتی کشور وحساب جاری رفاه ، فروشگاه زنجیره ای رفاه به فعالیت پرداخت وی همزمان با تاسیس بانک پارسیان از سال 80 با عنوان مدیر برنامه ریزی فناوری اطلاعات وارد این بانک شد.

 منصوری زمان خداحافظی از بانک پارسیان  مسوولیت معاونت فناوری اطلاعات این بانک پارسیان را بر عهده داشت و از مهمترین فعالیت های وی در روزهای واپسین حضورش در این بانک راه اندازی کربنکینگ جدید پارسیان بنام لوتوس است که اکنون  در مرحله تست استرس قرار دارد.

رضا قلی جایگزین منصوری

پس از رفتن منصوری رضا قلی به عنوان معاونت فناوری اطلاعات بانک پارسیان منصوب شده است.
رضا قلی در سال 85  جای مسیح قائمیان در صندلی مدیر عاملی شرکت خدمات انفورماتیک نشست و سپس به ایران ارقام رفت و مجدد جامه مدیرعامل شرکت را بر تن کرد تا شاید آنجا تحولی ایجاد نماید و از انجا نیز رهسپار شرکت داده پردازی شد تا در نقش عضو هیات مدیره شرکت ‍، امیدی ایجاد کند. وی مدتی را نیز در  شرکت خدمات رایانه امید وابسته به بانک سپه مدیرعامل بود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    پس از اين به بعد بايد شاهد سقوط بخش آي تي بانك پارسيان باشيم

ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5