مدیریت فروشگاه خرده فروشی از خانه

فروشگاه همراه پرداخت نوین

با پیشرفت تکنولوژی، صاحبان کسب و کارها می توانند فروشگاه خود را از طریق ابزار پیشرفته “نوین شاپ” مدیریت کنند که کارایی آن شبیه به آیفون تصویری متصل به Wi-Fi می باشد. شرکت پرداخت نوین با راه اندازی نوین شاپ، این امکان را برای صاحبان مشاغل خرده فروشی فراهم ساخته تا از طریق امتیازات این ابزار کارآمد بتوانند تمامی امورات فروشگاه خود از جمله دسته بندی کالاها، مدیریت تامین کنندگان و حتی اعمال تخفیف برای کالاها را به صورت غیرحضوری انجام دهند. از این رو، در مقاله حاضر هدف این است که مزایای نوین شاپ شرکت پرداخت نوین توضیح داده شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طی تحولات ایجاد شده در فناوری اطلاعات و ارتباطات، صاحبان مشاغل تمایل دارند با استفاده از ابزارهای پیشرفته، کسب و کار خود را از راه دور مدیریت کنند که شرکت پرداخت نوین این امکان را برای تمامی کسب و کارها فراهم ساخته است.
نوین شاپ راه آسان و کم هزینه ای برای مدیریت کسب و کار خرده فروشی می باشد و صاحبان فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از این ابزار هوشمند می توانند امورات فروشگاه خود را از راه دور مدیریت کنند. نوین شاپ به صاحبان کسب و کارها جهت مدیریت فروشگاه امتیازات ویژه ای فراهم می سازد.

از اصلی ترین مزیت نوین شاپ که به خصوص با محدودیت های ناشی از کووید-19 می توان از آن بهره مند شد، دسترسی به اطلاعات فروشگاه در هر زمان و هر مکان می باشد. به طوری که صاحبان فروشگاه ها حتی در روزهای قرنطینه نیز می توانند از طریق تلفن همراه خود به ابزار هوشمند نوین شاپ دسترسی داشته و از طریق آن تمامی امورات مربوط به فروشگاه را مدیریت کنند.
همچنین این ابزار به دلیل نصب روی تلفن همراه و کامپیوتر، نیازی به نرم افزارهای جانبی و پشتیبان و تامین سخت افزار خاصی ندارد. تمامی افراد بدون نیاز به اطلاعات تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی نرم افزارهای کامپیوتری می توانند نوین شاپ را وارد فضای کامپیوتر فروشگاه کرده و از امکانات آن بهره مند شوند. 
ابزار نوین شاپ مبتنی بر استانداردهای پرداخت امن بوده و اطلاعات شخصی صاحبان فروشگاه و همچنین اطلاعات حساب بانکی مشتریان را به صورت امن نگهداری می کند. 

یکی از امتیازات ویژه ابزار نوین شاپ این است که صاحبان فروشگاه ها می توانند از طریق آن، کالاهای فروشگاه خود را دسته بندی کنند و با همین دسته بندی، سیاست فروش کارآمدی برای فروشگاه خود تعریف کنند. برای مثال، زمانی که در فروشگاه خود دسته بندی کالا را انجام می دهید، متوجه می شوید که کالاهای کنسروی در فروشگاه زیاد بوده و فروش بالایی نداشته است. بر همین اساس تصمیم می گیرید که یک تخفیف مدت دار برای کالاهای کنسروی تعریف کنید تا مشتری متقاعد به خرید کنسرو شود. همچنین در این دسته بندی می توانید کالاهایی را که فروش بالایی در فروشگاه دارند، تشخیص دهید. در این حالت می توانید برای وارد کردن بیشتر این کالاها به فروشگاه تمهیدات لازم را انجام دهید.
لازم به ذکر است که تمامی تخفیفات کالاها را می توانید به صورت مکانیزه و با استفاده از نوین شاپ انجام دهید.
روش های پرداخت برای نوین شاپ شامل پرداخت وجه نقد، کارت بانکی و یا کیف پول مجازی می باشد و مشتریان می توانند با هر روشی پرداخت خود را براحتی و با امنیت کامل انجام داده و از فروشگاه شما خرید کنند. 

 

سخن پایانی
با مطالعه ویژگی ها و مزایای نوین شاپ پرداخت نوین مشخص شد که این ابزار می تواند خدمات متنوعی از قبیل مدیریت فروشگاه به صورت 24 ساعته، دسته بندی کالاها، اتخاذ سیاست های فروش بر اساس دسته بندی کالاها، اعمال تخفیفات مکانیزه، مدیریت تامین کنندگان و غیره را برای صاحبان کسب و کارهای خرده فروشی فراهم سازد. مهم ترین ویژگی این بازار امنیت بالای سیستم آن می باشد و صاحبان فروشگاه ها می تواند با خیال راحت از این ابزار استفاده کرده و پرداخت های مشتریان را به وسیله آن انجام دهند. 

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  70