پیام مدیرعامل شاپرک به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

دکتر فائز از تدوین برنامه جدید استراتژیک شاپرک خبر داد

مدیرعامل شرکت شاپرک در پیامی ضمن تبریک دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت اعلام کرد که در راستای رویکردهای نوین در حوزه پرداخت و نیز در پاسخ به نیازهای زیست بوم بانکی و پرداخت الکترونیک، برنامه استراتژیک جدید شاپرک در حال تدوین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت شاپرک، متن کامل پیام دکتر فرهاد فائز مدیرعامل شرکت شاپرک به شرح زیر است: «صنعت پرداخت، از مهمترین زیرساخت‌های مالی و اقتصادی است که در تدوین و پیاده‌سازی سیاست‌های کلان و توسعه فرصت‌های بی‌نظیری که در کشور وجود دارد؛ نقش بسزایی ایفا می‌کند و امروزه به نهادی معتمد و اثرگذار برای مردم و کسب و کارها و همچنین تصمیم‌گیران و مجریان سیاست‌های کشور تبدیل شده است.

بی‌تردید این صنعت، رشد و اعتلای خود را مدیون بازیگران مختلف این زیست‌بوم می‌داند و در عین حال، شرکت شاپرک نیز تلاش کرده است تا به عنوان یکی از عناصر کلیدی و هماهنگ‌کننده اصلی صنعت، در مسیر این رشد سهیم باشد.
10 دی‌ماه 1402، مصادف است با دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت شاپرک؛ این مناسبت بهانه‌ای است تا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری تمامی بازیگران و ذی‌نفعان صنعت پرداخت کشور، تشکر ویژه‌ای از تلاش و کوشش همکاران خود در شاپرک داشته باشم و حمایت‌های بانک مرکزی، شرکت ملی انفورماتیک، هیات مدیره شرکت و همین‌طور، مدیران سابق این شرکت را ارج نهم.
قطعاً بالندگی امروزه شرکت شاپرک، ثمره‌ تصمیمات سخت و نگاه آینده‌نگرانه مدیران آن بوده است. پس از گذشت 12 سال، شرکت شاپرک با رویکردی نوین و همپا با شرایط اقتصاد ایران و پیشرفت‌های جهان، برنامه استراتژیک خود را در دست بازنویسی دارد تا بتواند به نیازهای بازار و اکوسیستم پرداخت کشور پاسخگوتر باشد. بر همین مبنا و با توجه به تغییرات سال‌های گذشته، شرکت شاپرک علیرغم اینکه به طور خاص بازوی اجرایی بانک مرکزی در حوزه نظارت بر شبکه پرداخت است؛ نقش تسهیل‌گری، تحلیل‌گری و ارائه خدمات ارزش افزوده به تمامی بازیگران صنعت را نیز برای خود متصور شده است و لذا در تدوین برنامه استراتژیک خود، به دو عنصر نوآوری و توجه به اقتصاد بازیگران، نگاه ویژه‌ای داشته است.
طی سال‌های اخیر، در کنار همراهی برای اجرای پروژه‌های مهمی همچون “اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی”، “پیاده‌سازی نظام کارمزدی جدید” و “نظارت هوشمندتر بر عملکرد شبکه پرداخت”، همسو با حرکت کشور به سوی اقتصاد دیجیتال، دو پروژه شاپرک من و شاپرک 360 در جهت شفافیت بیشتر فعالیت‌های شرکت و ارتباط نزدیک‌تر با بازیگران صنعت، توسط شاپرک عملیاتی شده که البته گام‌های اولیه برای هدف متعالی سرویس‌دهی به ذی‌نفعان، محسوب می‌شود.
در پایان، مجدداً سالروز تأسیس شرکت شاپرک را تبریک گفته و آرزو دارم همچون گذشته، شرکت شاپرک در راستای ارتقای کیفیت تجربه پرداخت برای ذی‌نفعان صنعت پرداخت، مقتدرانه گام بردارد و در این مسیر، بازیگران صنعت با حمایت‌ها، همدلی‌ها و بازخوردهای خود، این شرکت را یاری نمایند.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  ⁄    =  25