لیونل مسی ایران از نگاه کروش

فکر نکنید که فقط آرژانتین لیونل مسی دارد، ما هم در تیممان دیه‌گو (پزشک آرژانتینی تیم ملی) را داریم که خودش یک پا مسی است!»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرمربی تیم ملی ایران روزهای سختی را در برزیل پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش این روزها چهره متفاوتی نسبت به گذشته دارد. او که از جمله مربیان خوش تیپ دنیای فوتبال است و همیشه به ظاهرش اهمیت می دهد، حالا در جریان جام جهانی 2014 ریش گذاشته است. وقتی از سرمربی تیم ملی در مورد سیمای جدیدش سوال شد، کروش اینگونه پاسخ  داد: «باور کنید این روز آنقدر سرم شلوغ است که هنوز وقت نکرده ام ریشم را بتراشم. جام جهانی باعث شده که حتی خودم را هم فراموش کنم.» کروش در مورد احتمال تمدید نکردن قراردادش بعد از جام جهانی هم گفت: «باور کنید نتراشیدن ریشم ربطی به این مسئله ندارد!»

در ادامه خبرنگاری خطاب به کروش گفت همه مردم ایران دوست دارند شما در تیم ملی بمانید، کارلوس هم با خنده پاسخ داد: «فکر نکنم اینطور باشد، شما اشتباه می کنید چون چند نفری هستند که دوست ندارند من در ایران بمانم.» وقتی از کروش سوال شد آیا منظور شما علی کفاشیان است، او از پاسخ دادن سر باز زد و با خنده گفت:‌ »فکر نکنید که فقط آرژانتین لیونل مسی دارد، ما هم در تیممان دیه‌گو (پزشک آرژانتینی تیم ملی) را داریم که خودش یک پا مسی است!»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =