قانون بانکداری بدون ربا تکمیل می‌شود

سیف اعلام کرد:

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که قانون بانکداری بدون ربا به طور مستمر در حال اصلاح و تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ولی الله سیف صبح امروز و در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: قانون بانکداری بدون ربا در سال ۶۲ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و از ابتدای سال ۶۳ در کل بانک های کشور مورد استفاده و اقدام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به تجربیات حاصل شده از سال ۶۳، به تدریج اصلاحیه هایی بر قانون بدون ربا وارد شده است، افزود: یکی از نقش های اساسی این همایش که سالانه و همزمان با هفته بانکداری اسلامی برگزار می شود، مطرح شدن دیدگاه های صاحب نظران و مدیران اجرایی بانکی است.

رئیس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: همایش بانکداری اسلامی مبنایی برای ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهاداتی است که طبیعتا در فاصله زمانی بین برگزاری همایش های سالانه وجود دارد.

سیف با یادآوری خدمات روزمره نظام بانکی به مردم و ارتباط تنگاتنگ با همه آحاد جامعه تاکید کرد: همیشه در تلاش هستیم که بتواند این خدمات با سهولت و با بهترین روش ها ارائه شود به مردم ولی این را باید بتدریج عملیاتی کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  −  14  =