فیروزآبادی: آمریکا منتظر انتقام الهی باشد

فیروزآبادی گفت: هرچند آمریکایی‌ها طی این سال‌ها در اقصی نقاط جهان ضرر و صدمات زیادی متحمل شده‌اند لیکن باید همچنان در انتظار ضربات سهمگین‌تر الهی در انتقام از این جنایات بزرگ خود باشد. آن روز دور نیست و همانا وعده خداوند حتمی است. «الیس الصبح بقریب».

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز فاجعه تروریستی سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در روز 12 تیر 1367 پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: فاجعه تروریستی نیروی دریایی آمریکا، این شرورترین چهره تاریخ دنیا در سوم ژوئیه 1988 با سرنگونی هواپیمای مسافربری «ایرباس» جمهوری اسلامی ایران(به شماره پرواز 655) بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس باعث شهادت 290 نفر سرنشین بی‌دفاع و بی‌گناه اعم از زن و مرد، کودک و کهنسال شد. این فاجعه هولناک آمریکا سندی غم‌انگیز از تروریسم دولتی آمریکا به شمار می‌آید که همه ساله وجدان‌های آزادیخواه و بیدار را به قضاوت فرا می‌خواند. حادثه عظیم و فاجعه‌آمیز حمله به هواپیمای مسافربری و کشتار مظلومانه صدها مرد و زن و کودک مسافر، خوی تجاوزکارانه و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نقاب آزادی و دفاع از حقوق بشر و مخالفت با تروریسم را بر چهره دارد و تنها به منافع و سیاست‌های استعماری خود می‌اندیشد را نشان می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄    =  11