شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه گشایش یافت

شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه در منطقه سعادت آباد آغاز به کار کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در آستانه میلاد رسول اکرم (ص) و با حضور مدیریت عامل و مدیران ستاد شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه افتتاح شد. در ابتدای این مراسم نیلوفر مستوفی خوشه مهر ، ریاست اداره روابط عمومی ضمن اشاره به راه اندازی کارگزاری و تا پایان سال گفت : خانواده توسعه تا پایان سال ارائه کننده انواع خدمات مورد نیاز مشتریان خواهد بود.


در ادامه این مراسم دکتر حیدر مستخدمین حسینی ،مدیر عامل با اشاره تمرکز فعالیت های مؤسسه بر دو محور بانکداری الکترونیکی و فعالیت های ارزی تصریح کرد :مؤسسه ی اعتباری توسعه برنامه گسترش این دو حوزه را در دستور کار دارد و امروز با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و افتتاح شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه یک گام به این اهداف نزدیک تر شد.
وی با اشاره اینکه شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه فقط در حوزه خرید و فروش ارز و حوالجات ارزی فعال نخواهد بود و سایر فعالیت های مجاز مانند خرید و فروش سکه را نیز در دستور کار دارد گفت : با شناختی که از منطقه داریم امید است صرافی توسعه بتواند با ایجاد پویایی درحوزه خرید و فروش ارز و انواع حوالجات در مجموعه صرافی های کشور جایگاه مناسبی را به دست آورد.
دکتر مستخدمین حسینی به گسترش جغرافیایی شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه در سال 89 نیز اشاره کرد و افزود : این شرکت در سال آینده با استقرار در دو منطقه آزاد کیش و قشم نسبت به ارائه خدمات ارزی و بخشی از نیاز های جامعه در این حوزه را تحت پوشش قرار خواهد داد.
شایان ذکر است شرکت خدمات ارزی و صرافی توسعه واقع در منطقه سعادت آباد میدان کاج و با شماره تلفن 9- 22373538 آماده ارائه انواع خدمات ارزی به مشتریان و متقاضیان می باشد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  71  =  72