شرکت خدمات انفورماتیک آماده اوج گیری مجدد در اکوسیستم بانکی

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با اشاره به فعالیت سی ساله شرکت خدمات انفورماتیک و اقدامات صورت گرفته در این مدت تاکید کرد که با توجه به تجربیات گذشته، این شرکت آماده اوج گیری مجدد در اکوسیستم بانکی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، دکتر “علیرضا ماهیار” با حضور در جلسه شورای معاونان شرکت خدمات انفورماتیک به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس آن، با یادی از بنیانگذاران این شرکت از جمله آقایان دکتر الهی، دکتر نجاتی، دکتر شرافت، مهندس گیو، مهندس حسنی و سایر مدیران و کارشناسان، گفت: شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان امانتی به دست ما سپرده شده و ما نیز باید ارزش افزوده‌ای برای آن داشته و تحویل دیگران دهیم.

وی بر ضرورت در نظر گرفتن ماموریت‌های جدید برای شرکت خدمات انفورماتیک بر جوان‌سازی و چابک‌سازی آن تاکید کرد و افزود: باید طرحی نو دراندازیم و بر روی فناوری‌های نوین سرمایه‌گذاری کنیم ضمن آنکه نباید از سرمایه‌گذاری بر فناوری‌های نوین واهمه‌ای داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک خواستار کلید زدن پروژه‌های جدید در شرکت خدمات انفورماتیک شد و اظهار داشت: این شرکت در زمان تاسیس به پروژه‌هایی ورود کرد که هیچ شرکتی جرات ورود به آنها را نداشت و امروز هم باید در این راه قدم برداریم.

دکتر ماهیار، شرکت خدمات انفورماتیک را مشعل‌دار بانکداری الکترونیک در کشور توصیف کرد و گفت: تنها راه برای پیشرفت شرکت خدمات انفورماتیک، ارائه خدمات جدید با ایده‌ای نو و اندیشه‌های امروزی است. با توجه به اینکه مشکلی از نظر نقدینگی نداریم، اگر بتوانیم جوانگرایی و نواندیشی را به مجموعه شرکت خدمات اضافه کنیم، باند پرواز برای پرش آماده است.

وی با اشاره به تغییر رفتار نیروهای متخصص در زمینه فعالیت برای شرکت‌ها، تصریح کرد: امروز باید از نیروهای متخصص بپرسید که چه میزان زمان برای انجام هر پروژه‌ای نیاز دارند. همین طور باید از مشتری سوال کرد که به چه خدمات و محصولاتی نیاز دارد تا آن را برای او تولید کنیم.

گفتنی است، دکتر ماهیار در پایان این جلسه لوح تقدیری را به پاس خدمات مدیران این شرکت به دکتر شاکری  مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک ارائه و از زحمات تمامی همکاران این مجموعه تشکر و قدر دانی کرد.

یادآورمی­ شود، شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به منظور ایجاد و راه‌اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 به عنوان بازوی اجرائی بانک مرکزی در گروه ملی انفورماتیک، تاسیس شد. زیرساخت­های موجود شرکت طی دو دهه گذشته با به‌روزترین تکنولوژی‌های موجود جهان در زمینه­ های بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مراکز کامپیوترهای بزرگ (MainFrame)، شبکه مخابراتی اختصاصی VSAT، راهبری سیستم‌های بزرگ و چند سکویی با قابلیت  Online/ Realtime تشکیل و توسعه یافته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  5  =