سیامک خاوری مدیرعامل شرکت فناوری ناواکو شد

با تصویب هیات مدیره و ابلاغ رئیس هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، مهندس سیامک خاوری به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهندس خاوری دانش آموخته رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی و رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد بوده و پیش‌از این در سمت معاونت فنی و پشتیبانی انجام وظیفه می‌کرده است.

لازم به ذکر است ایشان عضویت در هیات مدیره شرکت را نیز بر عهده داشته و کارشناس رسمی دادگستری در رشته فناوری اطلاعات و جرائم سایبری نیز است.

شرکت ناواکو در زمینه‌های نصب و راه‌اندازی سامانه‌های بانکی، مشاوره و اجرای طرح‌های امنیتی شبکه و نرم‌افزاری، طراحی و توسعه نرم‌افزارها و ارائه راه‌حل‌های جامع بانکداری الکترونیکی و سنتی فعالیت می‌کند. شرکت فناوری اطلاعات ناواکو عضو انجمن انفورماتیک ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران است. این شرکت دارای گواهی‌های تائید و ثبت نرم‌افزارهای سامانه‌های پایاپای ناواکو، مبادلات پایاپای الکترونیکی سما ناواکو، متمرکز اتاق پایاپای ناواکو، متمرکز ذینفعان ناواکو، ثبت شناسه شیء و گواهینامه رتبه سیمین طرح ملی رتبه‌بندی کارت‌های بازرگانی است.

 

منبع: روابط عمومی ناواکو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  56