سفته الکترونیکی، خدمت جدید بانک کشاورزی

همزمان با نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، خدمت سفته الکترونیکی با هدف دسترسی آسان و صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان، در سبد خدمات غیر حضوری این بانک قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخباربانک، از این پس مشتریان این بانک با داشتن حداقل یک حساب فعال و امضای دیجیتال در بانک کشاورزی، می توانند از مزایای این خدمت بهره مند شده و در هر ساعت از شبانه روز به هر مبلغی که نیاز دارند، سفته خریداری و صادر کنند.

بر اساس این گزارش، تمام مراحل  صدور، دریافت، ضمانت، پشت نویسی و تسویه سفته به صورت الکترونیکی قابل انجام است.این گزارش می افزاید، صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست، صرفه جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان و ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال، عدم نیاز به نگهداری فیزیکی، امنیت بالا و عدم امکان جعل سفته الکترونیکی، داشتن کد شناسایی منحصر به فرد، امکان خرید سفته به مبلغ مورد نیاز و مشخص، اعتبار همیشگی سفته پس از صدور آن و اعتبار در مراجع قضایی با توجه به برخورداری از امضای دیجیتال از مزایای سفته الکترونیکی است.

شایان ذکر است، امکان خرید سفته دیجیتال توسط مشتری بانک برای سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، امکان خرید سفته دیجیتال برای وثیقه تسهیلات در بانک کشاورزی و امکان خرید سفته دیجیتال برای وثیقه خرید اعتباری جزو کاربردهای این خدمت جدید بانک کشاورزی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  1  =