خودپردازها تحت تاثیر اختلاس بزرگ

شنیده شده که در چند مورد خودپردازهای بعضی از مناطق تهران در اتفاقی عجیب اقدام به پرداخت پول به مقداری بیش از درخواست مشتری کرده اند.

در یکی از این موارد که در درون یکی از سازمان های دولتی اتفاق افتاده است یکی از مراجعان به دستگاه های خودپرداز قصد گرفتن تنها مبلغ 10هزار تومان از دستگاه خودپرداز را داشته است اما بعد از وارد کردن این مبلغ ، دستگاه خودپرداز به جای پرداخت 10هزار تومان مبلغ 250 هزار تومان پول به مشتری پرداخت می کند.نکته جالب اینجاست که 250هزار تومان پول از حساب متقاضی کسر نشده است و در واقع دستگاه خود پرداز به طور خودکار و از خود دستگاه 250هزار تومان عملیات پرداخت پول را انجام داده است!

اما خوشبختانه این کارمند وظیفه شناس به بانک مراجعه کرده و پول اضافی را به سیستم بانکی برگردانده است.هرچند که طبق گفته این کارمند،بانک مذکور از پس گرفتن پول خودداری می کرده است و حتی بعضی از کارمندان بانک نیز تصور می کرده اند که این کارمند دیوانه است!!!

در مورد تائید نشده دیگری،یکی از عابران پیاده در حال رد شدن از یکی از دستگاه های خودپرداز شهر تهران بوده است که در کمال تعجب مشاهده می کند  از محل پرداخت پول دستگاه خودپرداز به طور ناگهانی و بدون این که هیچ مشتری در انتظار دریافت پول باشد،مبلغی تراول پرادخت می شود.که البته این عمل توسط دستگاه مذکور چندین بار تکرار می شود و در نهایت دستگاه بعد از پرداخت 1میلیون و 700هزار تومان پول عملیات پرداخت پول متوقف می کند.

حال باید از مسئولان پرسید وقتی عملیات بانکداری اینترنتی را به علت دزدی های اینترنتی محدود می کنند آیا با رخ دادن این موارد تعداد دستگاه های خود پرداز را نیز محدود می کنند یا خیر؟!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  3  =