ترک تبریزی : ایران کیش در ایجاد زنجیره تامین و ارزش موثر بوده است

مرتضی ترک تبریزی رئیس هیئت مدیره بانک تجارت با بیان اینکه شرکت کارت اعتباری ایران کیش به عنوان PSP بانک تجارت در راستای ایجاد وتامین سامانه های زنجیره ارزش موفق و موثر بوده است گفت: یکی از اهدافی که بانک تجارت دنبال می کند این است تا تولید کننده و مصرف کننده را با پلتفرم هایی ویژه به یکدیگر متصل کند و ارزان ترین قیمت با آسان ترین وضعیت خرید را در اختیار مشتری قراردهد. محصول تی بی پلاس هم در این زنجیره ارزش حضور دارد، این سامانه با برقراری ارتباط میان یکسری از تولید کنندگان و فروشندگان، امکان فروش محصولات را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی اظهار کرد: باید برای وضعیت منابع در سیستم بانکی و همچنین گردش پول در حوزه زنجیره ارزش با راهکارهای بهتری، امور مدیریت شده و از قفل منابع جلوگیری شود.
 از سویی میبایست فروش محصولات تسهیل شود. این کاری است که بانک تجارت با خدماتی از این قبیل درصدد آن است. در بعضی محصولات بانک تجارت، بعضا فروشنده محصول با پروتوکل هایی محصولاتش را میفروشد ولی خریدار نیاز نیست تا پول کامل را بپردازد، این موضوع باعث می شود تا چرخ اقتصاد از کار نیافتد و دو طرف به آنچه می خواهند برسند.
مرتضی ترک تبریزی گفت: بانک تجارت با ایجاد شبکه منحصربفرد، شرایط تسهیل شده ای از خرید را در اختیار فروشندگان کالا و خدمات قرار می دهد تا تامین کنندگان محصول با ایجاد حسابهای کاربری بتوانند مشتریان کلان خود را به بانک معرفی و از طریق شعب بانک، امکان دریافت اعتبار جهت خرید اعتباری برای آن ها مهیا شود.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −    =  22